Search by category
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania przesyłki), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek międzynarodowych realizowany jest do 5 dni roboczych. W przypadku krajów graniczących z Polską doręczenie zazwyczaj następuje szybciej w ciągu 2-3 dni roboczych.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Statusy paczek międzynarodowych nie są odznaczane codziennie, jak to z reguły ma miejsce w przypadku przesyłek krajowych. Po przekazaniu paczki za granicę kolejny status może się pojawić, dopiero gdy przesyłka dotrze do kraju docelowego, czyli nawet po kilku dniach. Z tego względu nie podejmuj ewentualnych interwencji przed upływem maksymalnego przewidywanego czasu doręczenia.
Śledząc swoją przesyłkę, oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Paczka międzynarodowa nadana we wtorek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu we wtorek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
2. Paczka międzynarodowa nadana w piątek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu w piątek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 7 dni roboczych.
W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki w szybszym terminie. Jest to:
- opcja Priority w Fedex - doręczenie następnego dnia roboczego na terenie Europy,
- opcja Express Saver w UPS - doręczenie następnego dnia roboczego na terenie Europy, do 2 dni roboczych do firm w USA i Kanadzie oraz do 3 dni roboczych na terenie Azji.
Jeśli chcesz skorzystać z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz je w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280