Pomoc
Do jakich krajów mogę wysłać przesyłkę międzynarodową?
Na Furgonetka.pl, oprócz przesyłki krajowej, możesz wysłać paczkę z Polski za granicę lub z zagranicy do Polski. Aby zlecić przesyłkę międzynarodową, wystarczy w formularzu zamówienia wskazać wybrany kraj w sekcji Nadawca lub Odbiorca. Przewoźnicy realizujący zamówienia międzynarodowe to: DPD, Fedex, UPS, GLS oraz Sp Express (SPX).
- DOSTĘPNE KRAJE NADANIA
- wyłącznie w Unii Europejskiej
Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
- DOSTĘPNE KRAJE DORĘCZENIA
- w Unii Europejskiej
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
- poza Unią Europejską
Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Kanada, Norwegia, Nowa Zelandia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania.
Za pośrednictwem naszego serwisu jest również możliwość nadania przesyłek do Regionów specjalnych oraz na Tereny Wyspiarskie – np. na Wyspy Baleary, Wyspy Alandzkie, Kretę czy Sardynię. Usługę realizuje przewoźnik Sp Express (SPX).
Listę dostępnych krajów dla przesyłek eksportowych i importowych znajdziesz bezpośrednio w formularzu zamówienia lub Kalkulatorze, za pomocą którego możesz wycenić przesyłkę. Brak kraju na liście wyboru oznacza, że transport do danej lokalizacji nie jest możliwy za pośrednictwem naszego serwisu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280