Szukanie wg kategorii
Do jakich krajów mogę wysłać przesyłkę międzynarodową?
Za pośrednictwem naszego serwisu, oprócz przesyłki krajowej, możesz wysłać paczkę z Polski za granicę lub z zagranicy do Polski. Aby zlecić przesyłkę międzynarodową, wystarczy w formularzu zamówienia wskazać wybrany kraj w sekcji Nadawca lub Odbiorca. Przewoźnicy realizujący zamówienia międzynarodowe to: DPD, Fedex, UPS oraz GLS.
- DOSTĘPNE KRAJE NADANIA
- wyłącznie w Unii Europejskiej
Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
- DOSTĘPNE KRAJE DORĘCZENIA
- w Unii EuropejskiejAustria, Australia, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
- poza Unią Europejską
Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Kanada, Norwegia, Nowa Zelandia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Turcja, Ukraina.
Listę dostępnych krajów dla przesyłek eksportowych i importowych znajdziesz bezpośrednio w formularzu zamówienia lub Kalkulatorze, za pomocą którego możesz wycenić przesyłkę. Brak kraju na liście wyboru oznacza, że transport do danej lokalizacji nie jest możliwy za pośrednictwem naszego serwisu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280