Pomoc
Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
Niestety nie ma możliwości edytowania zlecenia, jeżeli przesyłka znajduje się już w zakładce Zamówione. Na tym etapie wygenerowany został indywidualny numer przesyłki i etykieta z unikalnym kodem kreskowym, na której zakodowane są dane i usługi z Twojego zamówienia.
To z etykiety przyklejonej na przesyłkę przewoźnik sczytuje informacje niezbędne do właściwej realizacji usługi, a ewentualne zmiany dokonane po jej udostępnieniu siłą rzeczy nie byłyby na niej umieszczone.
W przypadku, gdy musisz poprawić jakiekolwiek dane w przesyłce, anuluj zamówienie i wprowadź nowe, dzięki czemu otrzymasz ponownie nową etykietę, na której tym razem będą poprawne dane. Dokładną instrukcję anulowania znajdziesz w artykule Jak anulować przesyłkę? Wpłacone środki wrócą na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji.
UWAGA: Po anulowaniu, etykieta traci ważność, dlatego najlepiej ją zniszcz, aby przypadkiem jej nie wykorzystać. Jeżeli nie jesteś nadawcą przesyłki, koniecznie skontaktuj się z nim i upewnij, czy przykleił on na opakowanie właściwą etykietę z nowym numerem paczki. Przekazanie do transportu przesyłki na anulowanej etykiecie (liście przewozowym) może być później przyczyną różnych problemów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280