Search by category
Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
Niestety nie ma możliwości edytowania zlecenia, jeżeli przesyłka znajduje się już w zakładce Zamówione. Na tym etapie wygenerowany został indywidualny numer przesyłki i etykieta z unikalnym kodem kreskowym, na której zakodowane są dane i usługi z Twojego zamówienia.
To z etykiety przyklejonej na przesyłkę przewoźnik zczytuje informacje niezbędne do właściwej realizacji usługi, a ewentualne zmiany dokonane po jej udostępnieniu siłą rzeczy nie byłyby na niej umieszczone.
W przypadku, gdy musisz poprawić jakiekolwiek dane w przesyłce, anuluj zamówienie i wprowadź nowe, dzięki czemu otrzymasz ponownie nową etykietę, na której tym razem będą poprawne dane. Dokładną instrukcję anulowania znajdziesz w artykule Jak anulować przesyłkę? Wpłacone środki wrócą na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji.
UWAGA: Po anulowaniu, etykieta traci ważność, dlatego najlepiej ją zniszcz, aby przypadkiem jej nie wykorzystać. Jeżeli nie jesteś nadawcą przesyłki, koniecznie skontaktuj się z nim i upewnij, czy przykleił on na opakowanie właściwą etykietę z nowym numerem paczki. Przekazanie do transportu przesyłki na anulowanej etykiecie (liście przewozowym) może być później przyczyną różnych problemów.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280