How can we help you?

Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?

Niestety nie ma możliwości edytowania zlecenia, jeżeli przesyłka znajduje się już w zakładce Zamówione. Na tym etapie wygenerowany został indywidualny numer przesyłki i etykieta z unikalnym kodem kreskowym, na której zakodowane są dane i usługi z Twojego zamówienia.

To z etykiety przyklejonej na przesyłkę przewoźnik sczytuje informacje niezbędne do właściwej realizacji usługi, a ewentualne zmiany dokonane po jej udostępnieniu siłą rzeczy nie byłyby na niej umieszczone. 

W przypadku, gdy musisz poprawić jakiekolwiek dane w przesyłce, anuluj zamówienie i wprowadź nowe, dzięki czemu otrzymasz ponownie nową etykietę, na której tym razem będą poprawne dane. Dokładną instrukcję anulowania znajdziesz w artykule Jak anulować przesyłkę? Wpłacone środki wrócą na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. 

UWAGA: Po anulowaniu, etykieta traci ważność, dlatego najlepiej ją zniszcz, aby przypadkiem jej nie wykorzystać. Jeżeli nie jesteś nadawcą przesyłki, koniecznie skontaktuj się z nim i upewnij, czy przykleił on na opakowanie właściwą etykietę z nowym numerem paczki. Przekazanie do transportu przesyłki na anulowanej etykiecie (liście przewozowym) może być później przyczyną różnych problemów.

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept