Search by category
Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- DPD, UPS - podczas składania zamówienia możesz wybrać datę i zaproponować godzinę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
- FedEx - podczas składania zamówienia możesz wybrać datę nadania przesyłki; pamiętaj jednak, że o ostatecznym terminie odbioru decyduje pracownik firmy kurierskiej.
- GLS - kurier z reguły odbiera paczki następnego dnia roboczego. GLS ma dwa dni robocze na odebranie przesyłki.
- DHL - przewoźnik nie oferuje możliwości określenia daty odbioru przesyłki.
- InPost- dla tego przewoźnika nie wybierzesz planowanej daty nadania. Obowiązuje jednak godzina graniczna. Jeśli nadasz paczkę przed godziną wskazaną dla Twojego obszaru, zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.
- Strefa „A” do godziny 16:00,
- Strefa „B” do godziny 15:00,
- Strefa „C” do godziny 14:00,
- Strefa „D” do godziny 13:00.
Godzinę graniczną dla Twojej lokalizacji sprawdzisz dzięki opcji „dostępne daty nadania” widocznej w formularzu zamówienia.
- Meest - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu.
- Xpress Delivery - zamówienia wprowadzone do godziny 20:00 realizowane są tego samego dnia.
- DeliGoo - zamówienia wprowadzone do godziny 17:00 realizowane są tego samego dnia.
- Świat Przesyłek - przesyłki odbierane są następnego dnia roboczego po zamówieniu przez przewoźnika krajowego i dostarczane na adres magazynu Świata Przesyłek.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280