How can we help you?

Search by category

Jak zapakować przesyłkę?

Za odpowiednie zapakowanie przesyłki zawsze odpowiedzialny jest nadawca. Właściwe zabezpieczenie przedmiotu jest istotnym elementem nadania i od niego zależy, w jakim stanie paczka dojdzie do adresata.

O czym należy pamiętać?
  • Duże produkty AGD i RTV powinny być umieszczone na palecie euro i stabilnie do niej przytwierdzone.
  • Przesyłki powyżej 50 kg (w przypadku firmy DPD) także powinny być umieszczone na palecie.
  • W przypadku towarów szklanych - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "Uwaga szkło".
  • W przypadku towarów, których nie można odwracać - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "góra/dół".
  • Towar nie może wystawać za paletę.
  • Należy wyeliminować pustą przestrzeń pozostającą po opakowaniu towaru (najlepiej materiałem wypełniającym).
W przypadku firmy UPS zwróć szczególną uwagę na: 
  • przesyłki pakowane w folię stretch -  ze względu na sposób ich pakowania oraz kształt traktowane są one jako przesyłki niestandardowe, co wpływa na ostateczną cenę nadania, 
  • przesyłki zawierające płyny - kurierzy UPS nie przyjmują zleceń na substancje ciekłe zawierające w jednym naczyniu więcej niż 8,5l.

W przypadku firmy FedEx zwróć szczególną uwagę na: 

  • FedEx umożliwia przesyłkę opon samochodowych w ramach usług krajowych. Zwracamy jednak uwagę, że jako wysyłka standardowa będą traktowane wyłącznie opony do samochodów osobowych o rozmiarze do 17 cali przy założeniu, że ich zewnętrzna średnica nie przekracza 700 mm, pakowane pojedynczo lub podwójnie oraz zgodnie z zaleceniami z poradnika.

W przypadku firmy Inpost zwróć szczególną uwagę na: 

  • przesyłki pakowane w folię stretch - ze względu na sposób ich pakowania oraz kształt traktowane są one jako przesyłki niestandardowe, co wpływa na ostateczną cenę nadania, 
  • zakazany jest przewóz materiałów budowlanych: cegieł, kostek, pustaków, nadproży, bloczków betonowych oraz płyt gipsowo-kartonowych.
Niektóre firmy kurierskie określają szczegółowo warunki pakowania przesyłek. Znajdziesz je w poniższych poradnikach: 
 
DPD
Dodatkowe zalecenia "opony" (spedycja krajowa)
Dodatkowe zalecenia "opony" (spedycja międzynarodowa)
 
UPS
 
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert
Martyna
Aleksandra
Ewa
Łukasz
Anna
Sylwia

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept