Help
Jak wystawić ocenę przewoźnikowi?
Po zrealizowanym transporcie warto podzielić się swoją opinią na temat współpracy z danym przewoźnikiem. Twoja ocena bardzo pomoże innym użytkownikom w wyborze rzetelnej firmy transportowej w ich ogłoszeniach.
Aby dodać ocenę:
-
Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.
-
Znajdź na liście ogłoszenie, do którego chcesz wystawić ocenę - jeśli funkcja dodania oceny jest aktywna, status ogłoszenia będzie o tym informował:
-
Kliknij wiersz ogłoszenia, aby otworzyć okno ze szczegółami.
-
W górnej części ekranu, tuż obok danych przewoźnika, znajdziesz pola służące do wystawienia oceny:
-
Zaznacz swoją ocenę i uzasadnij ją w komentarzu.
Postaraj się, aby treść uzasadnienia zawierała informacje przydatne dla kolejnych użytkowników - wskaż, co Ci się podobało w pracy przewoźnika i pochwal go za konkretną rzecz, albo opisz, co poszło nie tak. Nie podawaj tu żadnych danych osobowych, firmowych ani kontaktowych.
Porada: Nawet jeśli masz bardzo negatywne doświadczenia z przewoźnikiem i piszesz komentarz pod wpływem emocji, unikaj wulgaryzmów i wyzwisk. One pozwolą Ci wyrazić swoje niezadowolenie, ale nie dostarczą innym przydatnych informacji (no i są niezgodne z Regulaminem Usługi Giełda!). Spróbuj rzeczowo opisać napotkane problemy – to skuteczniej ostrzeże innych użytkowników.Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.
Check where to find your PIN?
0 / 280