Help
Jak edytować wystawione ogłoszenie?
Jeśli chcesz dokonać zmian w opublikowanym już ogłoszeniu, możesz je edytować do momentu, gdy pierwszy przewoźnik złoży Ci ofertę.
Jak edytować ogłoszenie tuż po wystawieniu?
-
Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.
-
Wybierz ogłoszenie, które chcesz zmodyfikować.
-
Użyj funkcji EDYTUJ - znajdziesz ją w dwóch miejscach:
-
po najechaniu na wiersz ogłoszenia w zakładce Giełda
-
po kliknięciu wiersza ogłoszenia i przejściu do okna ze szczegółami. Funkcja edycji znajduje się w dolnej części ogłoszenia.
-
W oknie edytowanego ogłoszenia wprowadź zmiany w polach, które wymagają modyfikacji. Dodaj też aktualną datę załadunku.
-
Zapisz zmiany na dole strony.
Co zrobić, gdy masz już ofertę, a musisz edytować ogłoszenie?
Rozwiązanie będzie zależeć od zakresu zmian, jakie potrzebujesz wprowadzić w ogłoszeniu:
-
Jeśli wymagana zmiana jest nieduża, np. chcesz jedynie dodać informację, że Odbiorca jest dostępny tylko w godzinach popołudniowych, albo że przesyłka nie jest w żaden sposób zabezpieczona na czas transportu, po prostu napisz to przewoźnikowi, dodając wiadomość pod złożoną przez niego ofertą. Funkcja czatu w ogłoszeniu służy właśnie wymianie dodatkowych informacji o warunkach transportu.
Jeśli okaże się, że przewoźnik nie może się dostosować do wskazanych przez Ciebie warunków transportu, wycofa swoją ofertę, zmieni wycenę lub zaproponuje inny termin.
Uwaga: Przewoźnik złożył Ci ofertę, zanim poznał nowe warunki. Dlatego nie akceptuj tej oferty, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia, że jest wciąż aktualna. W przeciwnym wypadku ryzykujesz późniejszą odmową wykonania zlecenia, zmianą wyceny lub opóźnieniem dostawy.
Pamiętaj także, że pozostali przewoźnicy dołączający do Twojego ogłoszenia nie muszą czytać wiadomości wymienianych z innymi użytkownikami. Każdego z nich należy indywidualnie poinformować o nowych okolicznościach w zleceniu.
-
Jeśli zmianie ulega istotny parametr zlecenia, np. miejsce nadania, gabaryty przesyłki lub liczba elementów wchodzących w jej skład, najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie ogłoszenia i wystawienie nowego. Te czynności zajmą Ci tylko chwilę, a znacząco ułatwią poszukiwania przewoźnika i pozwolą uniknąć późniejszych nieporozumień.
- Użyj przycisku WYCOFAJ OGŁOSZENIE - znajdziesz go zarówno w wierszu ogłoszenia w zakładce Giełda, jak i w oknie ze szczegółami ogłoszenia (podobnie jak przycisk do edycji).
- Po anulowaniu ogłoszenia w tych samych miejscach pojawi się przycisk WYSTAW PONOWNIE - użyj go.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.
Check where to find your PIN?
0 / 280