How can we help you?

Jak edytować wystawione ogłoszenie?

Jeśli chcesz dokonać zmian w opublikowanym już ogłoszeniu, możesz je edytować do momentu, gdy pierwszy przewoźnik złoży Ci ofertę.

 

Jak edytować ogłoszenie tuż po wystawieniu?

 
  1. Przejdź do zakładki Giełda w swoim Panelu Klienta.

  2. Wybierz ogłoszenie, które chcesz zmodyfikować.

  3. Użyj funkcji EDYTUJ - znajdziesz ją w dwóch miejscach:

  • po najechaniu na wiersz ogłoszenia w zakładce Giełda

  • po kliknięciu wiersza ogłoszenia i przejściu do okna ze szczegółami. Funkcja edycji znajduje się w dolnej części ogłoszenia.

  1. W oknie edytowanego ogłoszenia wprowadź zmiany w polach, które wymagają modyfikacji. Dodaj też aktualną datę załadunku.

  2. Zapisz zmiany na dole strony.

 

Co zrobić, gdy masz już ofertę, a musisz edytować ogłoszenie?

 

Rozwiązanie będzie zależeć od zakresu zmian, jakie potrzebujesz wprowadzić w ogłoszeniu:
 

  1. Jeśli wymagana zmiana jest nieduża, np. chcesz jedynie dodać informację, że Odbiorca jest dostępny tylko w godzinach popołudniowych, albo że przesyłka nie jest w żaden sposób zabezpieczona na czas transportu, po prostu napisz to przewoźnikowi, dodając wiadomość pod złożoną przez niego ofertą. Funkcja czatu w ogłoszeniu służy właśnie wymianie dodatkowych informacji o warunkach transportu. 

Jeśli okaże się, że przewoźnik nie może się dostosować do wskazanych przez Ciebie warunków transportu, wycofa swoją ofertę, zmieni wycenę lub zaproponuje inny termin.

Uwaga: Przewoźnik złożył Ci ofertę, zanim poznał nowe warunki. Dlatego nie akceptuj tej oferty, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia, że jest wciąż aktualna. W przeciwnym wypadku ryzykujesz późniejszą odmową wykonania zlecenia, zmianą wyceny lub opóźnieniem dostawy.

Pamiętaj także, że pozostali przewoźnicy dołączający do Twojego ogłoszenia nie muszą czytać wiadomości wymienianych z innymi użytkownikami. Każdego z nich należy indywidualnie poinformować o nowych okolicznościach w zleceniu.
 

  1. Jeśli zmianie ulega istotny parametr zlecenia, np. miejsce nadania, gabaryty przesyłki lub liczba elementów wchodzących w jej skład, najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie ogłoszenia i wystawienie nowego. Te czynności zajmą Ci tylko chwilę, a znacząco ułatwią poszukiwania przewoźnika i pozwolą uniknąć późniejszych nieporozumień. 

  • Użyj przycisku WYCOFAJ OGŁOSZENIE - znajdziesz go zarówno w wierszu ogłoszenia w zakładce Giełda, jak i w oknie ze szczegółami ogłoszenia (podobnie jak przycisk do edycji).  
  • Po anulowaniu ogłoszenia w tych samych miejscach pojawi się przycisk WYSTAW PONOWNIE - użyj go.

Ta funkcja otwiera formularz dodawania ogłoszenia, który będzie już w całości uzupełniony danymi z pierwotnego ogłoszenia. Teraz wystarczy nanieść poprawne informacje w polach, które wymagają aktualizacji i wystawić ogłoszenie.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

When calling from an unverified number, have the Tax Identification Number and PIN assigned to your account ready.

Check where to find your PIN?