Pomoc
Automatyczna zmiana statusów zamówienia w sklepie
Statusy zamówień pomagają w organizacji i przejrzystym zarządzaniu listą zamówień. Dzięki nim łatwo sprawdzisz, które zamówienia zostały już obsłużone, a które wymagają dodatkowej uwagi. Pełnią one także funkcję informacyjną dla klientów, którzy chcą na bieżąco śledzić status swoich zakupów w Twoim sklepie.
Od teraz dla integracji PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Allegro, Shopify, SkyShop oraz AtomStore możesz skonfigurować automatyczną zmianę statusów zamówienia na podstawie trackingu przesyłki.
Krok 1 Przejdź do listy integracji i kliknij EDYTUJ przy wybranej integracji.
Krok 2 W lewym menu przejdź do opcji "Zmiana statusu".
Krok 3 W oknie konfiguracji, dostępne masz dwa zdarzenia:
- Po utworzeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po utworzeniu przesyłki do zamówienia
- Po doręczeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po stwierdzeniu doręczenia przesyłki
Jeśli nie chcesz, aby system zmieniał status zamówienia, wybierz opcję "brak zmiany". Wtedy aktualizacja nie zostanie wykonana.

Możesz dostosować ustawienia do swoich potrzeb, zapewniając płynny przepływ informacji w Twoim sklepie internetowym.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280