Jak możemy Ci pomóc?

Automatyczna zmiana statusów zamówienia w sklepie

Statusy zamówień pomagają w organizacji i przejrzystym zarządzaniu listą zamówień. Dzięki nim łatwo sprawdzisz, które zamówienia zostały już obsłużone, a które wymagają dodatkowej uwagi. Pełnią one także funkcję informacyjną dla klientów, którzy chcą na bieżąco śledzić status swoich zakupów w Twoim sklepie.

Od teraz dla integracji PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Allegro, Shopify, SkyShop oraz AtomStore możesz skonfigurować automatyczną zmianę statusów zamówienia na podstawie trackingu przesyłki.
 

Jak to działa?

 Krok 1  Przejdź do listy integracji i kliknij EDYTUJ przy wybranej integracji.

 Krok 2  W lewym menu przejdź do opcji  "Zmiana statusu".

 Krok 3  W oknie konfiguracji, dostępne masz dwa zdarzenia:
  • Po utworzeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po utworzeniu przesyłki do zamówienia
  • Po doręczeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po stwierdzeniu doręczenia przesyłki 
Przy wybranym zdarzeniu z listy rozwijalnej wskaż status zamówienia, na jaki ma nastąpić zmiana. Statusy pobierane są bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego.

Jeśli nie chcesz, aby system zmieniał status zamówienia, wybierz opcję "brak zmiany". Wtedy aktualizacja nie zostanie wykonana.


Możesz dostosować ustawienia do swoich potrzeb, zapewniając płynny przepływ informacji w Twoim sklepie internetowym. 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.