Pomoc
Jak dodać link do formularza zwrotu w sklepie / SOTE
Aby dodać link do stopki strony w sklepie internetowym na platformie SOTE, należy zalogować się do Panelu administracyjnego sklepu, a następnie przejść cały proces zgodnie z poniższymi krokami:Krok 1 Z menu górnego przejdź do sekcji Konfiguracja i przejdź do kategorii Grafika sklepu i treści.

Krok 2 Przejdź następnie do zakładki Strony WWW

Krok 3 Wybierz sekcję Linki i naciśnij zielony przycisk Dodaj.

Krok 4 Podaj tytuł odnośnika oraz wklej link do modułu zwrotów (który znajdziesz w ustawieniach swojej integracji w panelu klienta), na końcu kliknij Zapisz.

Krok 5 Przejdź do sekcji Dołącz do grupy linków z menu po lewej stronie, a następnie wybierz nagłówek, przy którym ma się znaleźć utworzony odnośnik. Z kafelka znajdującego się pod listą wybierz opcję Dołącz do grupy.

Krok 5 Dodałeś link do zwrotów, który jest już widoczny na Twojej stronie!

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280