Pomoc
Jak udostępnić schowek?
Skorzystanie z niektórych opcji na Furgonetka.pl wymaga udostępnienia dostępu do schowka. Poniżej znajdują się instrukcje jak zezwolić na taki dostęp dla najpopularniejszych przeglądarek.-
Mozilla Firefox
W przypadku przeglądarki Mozilla Firefox należy wpisać „about:config” w pasek adresu, a następnie kliknąć przycisk „Akceptuję ryzyko, kontynuuj”.
Następnie w oknie „Szukaj preferencji” należy wkleić „dom.events.testing.asyncClipboard” i zmienić jego ustawienie, korzystając z ikony widocznej po lewej stronie (z "False" na "True"). Po tej zmianie oraz odświeżeniu strony powinieneś bez problemu móc wklejać dane ze schowka.
-
Google Chrome
W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij na „Ustawienia witryn”.
Przewiń do sekcji „Schowek” (konieczne będzie rozwinięcie zakładki „Dodatkowe uprawnienia”).
Następnie klikając „Dodaj” w sekcji „Zezwolono na wyświetlanie schowka” dodaj adres Furgonetka.pl. Po przeładowaniu strony możesz rozpocząć korzystanie z funkcjonalności.
-
Opera
W menu po lewej stronie kliknij „Prywatność i bezpieczeństwo”. Przewiń do sekcji „Uprawnienia witryn”, rozwiń “Dodatkowe uprawnienia” i wybierz “Schowek”.
Następnie klikając „Dodaj” w sekcji „Zezwolono na wyświetlanie schowka” dodaj adres Furgonetka.pl i przeładuj stronę.
-
Safari
-
Microsoft Edge
W menu po lewej stronie kliknij “Pliki cookie i uprawnienia witryny”, przewiń do sekcji “Schowek” i kliknij w niego.
Przeładuj stronę i gotowe ✅
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280