Help
Jak dodać link do formularza zwrotu w sklepie / Shopify
Aby dodać link do stopki strony w sklepie internetowym na platformie Shopify, należy zalogować się do Panelu administracyjnego sklepu, a następnie przejść cały proces zgodnie z poniższymi krokami:Krok 1 W menu bocznym kliknij Online Store i z listy rozwijanej wybierz sekcję Navigation.
Krok 2 Następnie przejdź do edycji Stopki poprzez odnośnik Footer menu.
Krok 3 Do listy pozycji w stopce, dodaj nowy link, klikając Add menu item.
Krok 4 Podaj nazwę, pod którą ma się wyświetlać nowy link, a następnie uzupełnij pole z adresem URL dla odnośnika i zapisz zmiany, klikając w przycisk Add.
Krok 5 Jak widzisz, na liście w edytorze stopki jest już widoczny Twój nowy link. Jeśli chcesz zmienić jego pozycję, np. przesunąć wyżej, “złap” za ikonę z sześcioma kropkami i przeciągnij rubrykę w wybrane miejsce. Na koniec zapisz zmiany Save menu.
Gotowe! Nowy link jest już widoczny w stopce Twojego sklepu i dostępny dla Twoich klientów.
Warto wiedzieć, że oprócz możliwości ustawienia linków w Panelu do konfiguracji sklepu, link można również umieścić bezpośrednio w kodzie sklepu internetowego w dowolnym miejscu.
Powyższa instrukcja podaje przykładowy sposób na dodanie linku do stopki w sklepie internetowym na platformie Shopify. W przypadku jakichkolwiek problemów lub konieczności wybrania innego sposobu działania skontaktuj się z supportem technicznym platformy sklepowej, lub programistą odpowiedzialnym za szablon sklepu.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280