Pomoc
Jak wygląda proces zwrotu oczami klienta
Krok 1 Po wejściu w link do zwrotów sklepu interentowego, należy uzupełnić swój adres e-mail, podany podczas zakupów.
Krok 2 Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Wprowadź go, aby przejść dalej.
Krok 3 Po pozytywnej weryfikacji pojawia się lista twoich zamówień złożonych w danym sklepie. Tutaj możesz sprawdzić status zgłoszonych wcześniej zwrotów, klikając w opcję MOJE ZWROTY,
Krok 4 Na liście zamówień wskaż, które produkty chcesz zwrócić do sklepu. Możesz wybrać wszystko lub tylko pojedyncze pozycje, łącząc różne zamówienia. Opcjonalnie możesz opisać powód zlecanego zwrotu.
Nie wszystkie przedmioty można zwrócić na podstawie prawa do rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy). Jeżeli konsument nie widzi opcji rezygnacji z zakupu, a jedynie opcje reklamowania produktu, to znaczy, że albo minął czas na rezygnację przewidziany w polityce zwrotów lub produkt nie kwalifikuje się do rezygnacji (produkt bezzwrotny).
Krok 5 Następnie kliknij “Przejdź do szczegółów przesyłki”. Na zwrot wybranego towaru przysługuje tyle dni, ile sklep internetowy określił w polityce zwrotów (minimum 14 dni zgodnie z prawami konsumenta).
Krok 6 W kolejnym kroku należy uzupełnić wszelkie dane pozwalające na przygotowanie przesyłki zwrotnej. Sprawdź dane dotyczące szczegółów przesyłki. Część informacji zostanie pobrana do systemu automatycznie z Twojego zamówienia:
Nadawca przesyłki zwrotnej: sprawdź, czy dane pobrane ze sklepu są poprawne lub wybierz opcję [Inny nadawca] aby podać inny adres
Przesyłka zwrotna: wybierz opcję darmowej dostawy, jeśli sprzedawca ją udostępnia, lub ustal szczegóły płatnej przesyłki. W przypadku wyboru drugiej opcji określić sposób nadania paczki (kurier lub nadanie w punkcie) oraz wybierz jedną z ofert firm kurierskich
Opakowanie przesyłki zwrotnej: tu do wyboru możesz mieć opcję “Odeślę w opakowaniu, w którym przyszło zamówienie”, wtedy nie będziesz zobowiązany uzupełniać parametrów przesyłki, lub jeśli nie zachowałeś opakowania wybierz “Odeślę w innym opakowaniu”, co wiązać się będzie z potrzebą uzupełnienia parametrów przesyłki, określając jej wymiary, wagę oraz kształt. Podane informacje będą miały wpływ na końcową cenę wysyłki
Proponowana data nadania przesyłki: to opcja, która pojawi się kiedy jako sposób nadania wybierzesz podjazd kuriera. Będziesz mógł wybrać termin przekazania paczki kurierowi. Jeśli proponowana data Ci nie odpowiada, wystarczy rozwinąć inne możliwości przyciskiem [Pokaż następne]. Przewoźnicy nie są w stanie przewidzieć, ile zamówień z tym samym terminem otrzymają od innych nadawców, dlatego podane daty i godziny nie są przez nich gwarantowane
Wybór punktu nadania: jeśli jako sposób nadania paczki wybrałeś wysyłkę w punkcie, w tym miejscu należy określić, do którego punktu nadania zaniesiesz przesyłkę zwrotną
Zgody: na tym etapie zaznacz odpowiednie zgody (m.in. regulamin firmy kurierskiej, politykę systemu płatności internetowych), a także oświadczenie dot. przesyłki zwrotnej i zgodę na weryfikację paczki przez przewoźnika.
Krok 7 Po wypełnieniu formularza przesyłki kliknij Przejdź do podsumowania. Zweryfikuj szczegóły zwrotu zakupów. Po potwierdzeniu zwrotu nie będzie już możliwości edytowania danych.
Krok 8 Potwierdzić zwrot i opłacić przesyłkę zwrotną. Kwota do zapłaty zostanie pobrana z salda na Furgonetka.pl, dlatego proszę zadbać o to, aby znajdowały się tam odpowiednie środki.
Zwrot został zgłoszony. Zapakuj zwracane produkty w jedną paczkę (nawet jeśli pochodzą z różnych zamówień) i zaklei opakowanie taśmą. Następnie jeśli przewoźnik tego wymaga, wydrukuj dokumenty przewozowe i naklei etykietę na przesyłkę, usuwając wcześniej stare etykiety. Na skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zwrotu oraz z linkiem do śledzenia przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco monitorować jej statusy. Szczegóły przesyłki znajdują się również na koncie w serwisie Furgonetka.pl w zakładce “Zamówione” (jeśli samodzielnie opłaciłeś wysyłkę) lub “Śledzone” (gdy skorzystano z opcji darmowej dostawy).
Kiedy paczka dotrze pod wskazany adres, w ciągu maksymalnie 14 dni (dokładną liczbę dni znajdą Państwo w polityce zwrotów danego sklepu internetowego), sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu pieniędzy na to samo konto, z którego wcześniej opłacono produkty.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280