Help
Kiedy kurier odbierze przesyłkę importową DPD?
Przesyłki importowe DPD odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta obowiązujące w danym państwie.
Paczka powinna zostać odebrana kolejnego dnia po złożeniu zamówienia, jednak pamiętaj, że maksymalny termin na odbiór wynosi 3 dni robocze. Konkretny termin podjazdu kierowcy uzależniony jest od godziny złożenia zamówienia.
Poniżej prezentujemy, do jakiej godziny granicznej należy złożyć zamówienie w dzień roboczy, aby spodziewać się odbioru przesyłki kolejnego dnia w danym kraju:
- Austria do 18:00,
- Belgia do 16:00,
- Czechy do 15:00,
- Dania do 23:59,
- Estonia do 16:00,
- Francja do 16:00,
- Finlandia do 23:59,
- Hiszpania do 19:00,
- Litwa do 16:00,
- Luksemburg do 16:00,
- Łotwa do 15:00,
- Niderlandy (Holandia) do 16:00,
- Niemcy do 18:00,
- Portugalia do 16:00,
- Rumunia do 23:59,
- Słowacja do 16:30,
- Słowenia do 18:00,
- Szwecja do 23:59,
- Węgry do 17:00.
Wyjątkiem są paczki odbierane z Włoch, które mogą być podjęte jeszcze tego samego dnia, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godz. 12.
We wszystkich pozostałych krajach jeżeli przesyłka zostanie zamówiona w sobotę lub niedzielę (o dowolnej godzinie), wskazany termin podjazdu kuriera to najbliższy dzień roboczy (maksymalnie do 3 dni roboczych).
- Paczka z Niemiec została zamówiona we wtorek o godz. 8:00. Próba odbioru przesyłki powinna zostać podjęta kolejnego dnia, w środę.
- Paczka z Niemiec została zamówiona we wtorek o godz. 21:00. Próba odbioru przesyłki powinna zostać podjęta w czwartek bądź w piątek.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280