Pomoc
Kiedy kurier odbierze przesyłkę importową DPD?
Przesyłki importowe DPD odbierane są wyłącznie w dni robocze, co oznacza, że kurierzy nie przyjeżdżają po paczki w soboty, niedziele i święta obowiązujące w danym państwie.
Paczka powinna zostać odebrana kolejnego dnia po złożeniu zamówienia, jednak pamiętaj, że maksymalny termin na odbiór wynosi 3 dni robocze. Konkretny termin podjazdu kierowcy uzależniony jest od godziny złożenia zamówienia.
Poniżej prezentujemy, do jakiej godziny granicznej należy złożyć zamówienie w dzień roboczy, aby spodziewać się odbioru przesyłki kolejnego dnia w danym kraju:
- Austria do 18:00,
- Belgia do 16:00,
- Czechy do 15:00,
- Dania do 23:59,
- Estonia do 16:00,
- Francja do 16:00,
- Finlandia do 23:59,
- Hiszpania do 19:00,
- Litwa do 16:00,
- Luksemburg do 16:00,
- Łotwa do 15:00,
- Niderlandy (Holandia) do 16:00,
- Niemcy do 18:00,
- Portugalia do 16:00,
- Rumunia do 23:59,
- Słowacja do 16:30,
- Słowenia do 18:00,
- Szwecja do 23:59,
- Węgry do 17:00.
Wyjątkiem są paczki odbierane z Włoch, które mogą być podjęte jeszcze tego samego dnia, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godz. 12.
We wszystkich pozostałych krajach jeżeli przesyłka zostanie zamówiona w sobotę lub niedzielę (o dowolnej godzinie), wskazany termin podjazdu kuriera to najbliższy dzień roboczy (maksymalnie do 3 dni roboczych).
- Paczka z Niemiec została zamówiona we wtorek o godz. 8:00. Próba odbioru przesyłki powinna zostać podjęta kolejnego dnia, w środę.
- Paczka z Niemiec została zamówiona we wtorek o godz. 21:00. Próba odbioru przesyłki powinna zostać podjęta w czwartek bądź w piątek.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280