Help
Jak najszybciej zamówić identyczne przesyłki do wielu odbiorców?
Jeśli regularnie wysyłasz identyczne przesyłki do różnych odbiorców, na przykład sprzedając określony asortyment w sieci, zapewne za każdym razem tworzysz niemal identyczne zamówienia. W takiej sytuacji pomocna będzie dla Ciebie funkcja wysyłki seryjnej.
Funkcja wysyłki seryjnej umożliwia szybkie zarejestrowanie wielu zamówień na identyczne przesyłki, które trafiają do różnych odbiorców.
Jak skorzystać z wysyłki seryjnej?
2. Otwierasz formularz dodawania przesyłki i podajesz parametry nadawanych paczek — wypełniasz te dane tylko raz, ponieważ wszystkie przesyłki są takie same. Następnie uzupełniasz informacje o nadaniu.
Jeśli nie chcesz korzystać z pliku, dane każdego z Odbiorców możesz dodać pojedynczo — uzupełnij je ręcznie lub skorzystaj z książki adresowej.
4. Możesz edytować dane poszczególnych odbiorców, dodawać nowych lub usuwać istniejących. Jeśli pojawi się błąd w danych odbiorcy, system wyraźnie Cię o tym poinformuje, umożliwiając szybkie poprawki bez konieczności usuwania odbiorcy z listy.
5. Wybierz przewoźnika, który zrealizuje wysyłkę, a następnie kliknij „Podsumowanie i płatność” lub „Zapisz do wysłania”, aby dokończyć zamówienie później. Zamówione przesyłki znajdziesz w zakładce „Zamówione”, a te, które chcesz wysłać później, znajdziesz w zakładce “Do wysłania”.
Niezależnie od tego, czy składasz zamówienie, czy zapisujesz do późniejszego wysłania, przesyłki zostaną zapisane w Twoim Panelu Klienta jako Grupa przesyłek, aby było wiadomo, że zostały utworzone jednocześnie w ramach Wysyłki seryjnej. Każdą z nich możesz potem zarządzać oddzielnie, np. śledzić jej transport lub przeadresować.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia przesyłki znajdziesz w zakładce “Zamówione”. Wydrukuj dokumenty przewozowe (możesz to zrobić za pomocą naszej aplikacji Asystent Drukowania) i przygotuj przesyłki, a następnie wyślij je zgodnie ze sposobem nadania wybranym w formularzu.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280