Pomoc
Integracje z systemami zarządzania sprzedażą / Apilo
Dzięki integracji Apilo z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego Apilo.
Krok 2 Z lewego menu wybierz "Administracja" → "Klucze API Apilo” i kliknij przycisk "Nowa aplikacja REST API".
Krok 3 W nowym oknie uzupełnij "Nazwa aplikacji", a następnie kliknij przycisk "Zapisz".
Skopiuj wyświetlone dane. Będą potrzebne do uzupełnienia formularza w Kroku 5.
Krok 4 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz Apilo z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 5 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana
(dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl)
- Adres API
(adres Twojego panelu w Apilo w formie https://…)
- Client ID
(unikalne ID, wygenerowane w platformie Apilo)
- Client Secret
(unikalny klucz, wygenerowany w platformie Apilo)
- Kod autoryzacji
(unikalny kod, wygenerowany w platformie Apilo)
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Apilo. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280