Help
Opcje zaawansowane / Grupowanie przesyłek
Jeśli nadajesz przesyłki hurtowo i korzystasz w Furgonetce z funkcji importowania zamówień z pliku, grupowanie przesyłek pozwoli Ci lepiej zorganizować ich widok i ułatwi Ci pracę.
Zaimportowane przesyłki trafiają zawsze do zakładki „Do wysłania”. Jeżeli przed rozpoczęciem importu włączysz opcję grupowania, to wszystkie zamówienia pobrane z pliku zostaną wyświetlone w jednym wierszu jako “Moja grupa”, zamiast długiej listy z poszczególnymi przesyłkami.
Jak importować przesyłki z pliku, tworząc z nich grupę?
Przygotuj plik z przesyłkami, które chcesz zamówić — powinien być zgodny z wytycznymi, które zamieściliśmy w Dokumentacji dla narzędzia importu. Otwórz w Panelu Klienta Narzędzie importu i zaznacz opcję umieszczenia przesyłek w grupie, zanim rozpoczniesz importowanie zamówień z pliku.
Ważne! Jeśli zaimportujesz przesyłki w formie grupy, to będą one stanowić grupę nie tylko w zakładce ”Do wysłania”, ale też w zakładce “Zamówione”.
Jak obsłużyć przesyłki połączone w grupę?
- Zamawianie i edycja
Jeśli chcesz wyświetlić wszystkie przesyłki wchodzące w skład danej grupy, kliknij jej wiersz.
Każdą z przesyłek możesz w razie potrzeby edytować lub usunąć, tak samo jak do tej pory.
Przesyłki z danej grupy możesz zamawiać osobno lub zbiorczo, tworząc zamówienia dla kilku wybranych przesyłek naraz lub od razu dla całej grupy.
Aby jednocześnie zamówić wszystkie przesyłki wchodzące w skład grupy, zaznacz tę grupę checkboxem po lewej stronie i użyj przycisku “Podsumowanie i płatność”.
Jeśli zamawianie przesyłek z danej grupy będziesz przeprowadzać w różnym czasie, to każda kolejna skutecznie zamówiona przesyłka trafi do zakładki “Zamówione” i dołączy do tej samej grupy, w ramach której została wcześniej zaimportowana z pliku.
- Anulowanie
Przesyłkę wchodzącą w skład grupy możesz po zamówieniu anulować. Anulowane zamówienie otrzyma odpowiedni status, a numer przesyłki zostanie przekreślony.
Jednocześnie anulowane przesyłki zostaną skopiowane do zakładki “Do wysłania”, gdzie ponownie zostaną umieszczone w grupie. Każdą przesyłkę z tej grupy możesz np. edytować i zamówić ponownie.
Wyjątek: przesyłki Świata Przesyłek
W Furgonetce możesz zamówić transport międzynarodowy, korzystając z usług przewoźnika Świat Przesyłek. Taki transport następuje wówczas w formie dwóch odrębnych zamówień:
- na przesyłkę krajową realizowaną przez FedEx
- na przesyłkę zagraniczną realizowaną przez Świat Przesyłek.
Zamówienia złożone w tym wariancie automatycznie tworzą grupę przesyłek. Z tego powodu, jeśli w importowanym przez Ciebie pliku znajdzie się zamówienie realizowane przez SP Express (SPX), to zostanie ono wydzielone do osobnej grupy.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280