Pomoc
Opcje zaawansowane / Grupowanie przesyłek
Jeśli nadajesz przesyłki hurtowo i korzystasz w Furgonetce z funkcji importowania zamówień z pliku, grupowanie przesyłek pozwoli Ci lepiej zorganizować ich widok i ułatwi Ci pracę.
Zaimportowane przesyłki trafiają zawsze do zakładki „Do wysłania”. Jeżeli przed rozpoczęciem importu włączysz opcję grupowania, to wszystkie zamówienia pobrane z pliku zostaną wyświetlone w jednym wierszu jako “Moja grupa”, zamiast długiej listy z poszczególnymi przesyłkami.
Jak importować przesyłki z pliku, tworząc z nich grupę?
Przygotuj plik z przesyłkami, które chcesz zamówić — powinien być zgodny z wytycznymi, które zamieściliśmy w Dokumentacji dla narzędzia importu. Otwórz w Panelu Klienta Narzędzie importu i zaznacz opcję umieszczenia przesyłek w grupie, zanim rozpoczniesz importowanie zamówień z pliku.
Ważne! Jeśli zaimportujesz przesyłki w formie grupy, to będą one stanowić grupę nie tylko w zakładce ”Do wysłania”, ale też w zakładce “Zamówione”.
Jak obsłużyć przesyłki połączone w grupę?
- Zamawianie i edycja
Jeśli chcesz wyświetlić wszystkie przesyłki wchodzące w skład danej grupy, kliknij jej wiersz.
Każdą z przesyłek możesz w razie potrzeby edytować lub usunąć, tak samo jak do tej pory.
Przesyłki z danej grupy możesz zamawiać osobno lub zbiorczo, tworząc zamówienia dla kilku wybranych przesyłek naraz lub od razu dla całej grupy.
Aby jednocześnie zamówić wszystkie przesyłki wchodzące w skład grupy, zaznacz tę grupę checkboxem po lewej stronie i użyj przycisku “Podsumowanie i płatność”.
Jeśli zamawianie przesyłek z danej grupy będziesz przeprowadzać w różnym czasie, to każda kolejna skutecznie zamówiona przesyłka trafi do zakładki “Zamówione” i dołączy do tej samej grupy, w ramach której została wcześniej zaimportowana z pliku.
- Anulowanie
Przesyłkę wchodzącą w skład grupy możesz po zamówieniu anulować. Anulowane zamówienie otrzyma odpowiedni status, a numer przesyłki zostanie przekreślony.
Jednocześnie anulowane przesyłki zostaną skopiowane do zakładki “Do wysłania”, gdzie ponownie zostaną umieszczone w grupie. Każdą przesyłkę z tej grupy możesz np. edytować i zamówić ponownie.
Wyjątek: przesyłki Świata Przesyłek
W Furgonetce możesz zamówić transport międzynarodowy, korzystając z usług przewoźnika Świat Przesyłek. Taki transport następuje wówczas w formie dwóch odrębnych zamówień:
- na przesyłkę krajową realizowaną przez FedEx
- na przesyłkę zagraniczną realizowaną przez Świat Przesyłek.
Zamówienia złożone w tym wariancie automatycznie tworzą grupę przesyłek. Z tego powodu, jeśli w importowanym przez Ciebie pliku znajdzie się zamówienie realizowane przez SP Express (SPX), to zostanie ono wydzielone do osobnej grupy.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280