Pomoc
Aplikacja mobilna Furgonetka
Poznaj naszą bezpłatną aplikację Furgonetka, dzięki której uzyskasz szybki i łatwy dostęp do wszystkich informacji na temat swoich przesyłek. Za jej pośrednictwem w prosty sposób wycenisz i nadasz paczkę dowolną firmą kurierską z oferty serwisu Furgonetka. Dodatkowo, bez względu na to, czy jesteś nadawcą, czy odbiorcą przesyłki, aplikacja pozwoli Ci na bieżąco monitorować drogę Twojej paczki i sprawdzać jej aktualny status.Zobacz krótką instrukcję, jak zainstalować i obsługiwać aplikację.
Krok 1 Pobierz najnowszą wersję aplikacji ze sklepów Google Play, App Store.
Krok 2 Zaloguj się do aplikacji, wpisując swój adres e-mail lub numer telefonu oraz przesłany kod weryfikacyjny, i ciesz się korzystaniem z dostępnych funkcji! Możesz też zalogować się za pomocą konta Google.
W głównym oknie aplikacji zobaczysz wszystkie swoje przesyłki: zamówione, śledzone lub przygotowane do wysłania. Po kliknięciu w jedną z nich, przejdziesz do szczegółów przesyłki.
Dodatkowo, na głównej stronie aplikacji znajdziesz następujące funkcje:
lub
Po kliknięciu w przycisk, wyświetlą się dwie opcje:
- Dodaj przesyłkę – wycenisz i utworzysz przesyłkę.
- Śledź przesyłkę – w szybki i prosty sposób dodasz paczkę, a następnie sprawdzisz jej status i zobaczysz, gdzie aktualnie się znajduje.
Dodaj przesyłkę
Krok 1 Formularz dodawania przesyłki – w tym miejscu widoczne są rozdzielone segmenty, które należy uzupełnić w celu utworzenia przesyłki. Będziesz również tutaj widzieć wszelkie dane wprowadzone w danych segmentach.
Krok 2 Przesyłka – tutaj uzupełnisz parametry i rodzaj przesyłki.
Krok 3 Nadanie – tutaj wybierzesz sposób nadania oraz wypełnisz dane nadawcy, a także zdecydujesz, czy dokumenty przewozowe wydrukujesz samemu, czy skorzystasz z usługi "Nie chcę drukować".
Krok 4 Doręczenie – tutaj wybierzesz sposób doręczenia oraz uzupełnisz adres odbiorcy.
Krok 5 Usługi dodatkowe – w tym kroku wybierzesz usługi dodatkowe (opcjonalnie).
Krok 6 Przewoźnik – ostatnim krokiem jest wybór przewoźnika.
Śledź przesyłkę
Podając numer przesyłki i klikając w Śledź przesyłkę, dodasz paczkę, która będzie widoczna w sekcji Moje przesyłki na głównej stronie aplikacji.
Ustawienia konta
Wejść w ustawienia konta można poprzez przycisk, widoczny w prawym górnym rogu ekranu:
Ukaże się wówczas następujące menu:
- Dodaj przesyłkę – ta opcja przeniesie cię do formularza zamawiania przesyłki.
- Śledź przesyłkę – ta opcja pozwoli na dodanie przesyłki do śledzenia w aplikacji.
- Dane konta (imię i nazwisko lub nazwa firmy) – w tym miejscu znajdują się informacje o Twoim koncie.
- Książka adresowa – to lista stałych adresatów, która pozwala zapisać wszystkich odbiorców w jednym miejscu. Ta funkcja przyda Ci się szczególnie, jeśli często wysyłasz paczki do tych samych osób. Książka adresowa eliminuje konieczność wpisywania szczegółowych danych odbiorcy do formularza przy każdym zamówieniu przesyłki, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.
- Szablony – kreator szablonów przesyłek pozwala w prosty sposób zdefiniować najważniejsze parametry zamówień. Jeśli często wysyłasz podobne paczki, to za pośrednictwem kreatora możesz określić ich wymiary, wagę, dane nadawcy oraz ewentualne opcje dodatkowe. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas na ręcznym wypełnianiu tych samych danych w formularzu nadania za każdym razem od nowa.
- Zgody – w tej sekcji zadeklarujesz zgody, które w większości przypadków są niezbędne do nadania przesyłek (regulamin serwisu, regulamin przewoźników, zgody marketingowe).
- Wiadomości – w tym miejscu wyślesz wiadomość do obsługi naszego serwisu oraz sprawdzisz dotychczasową korespondencję.
- Ustawienia dodatkowe – w tym miejscu możesz włączyć tryb ciemny aplikacji oraz zdecydować, czy aplikacja ma proponować dodanie skopiowanego numeru przesyłki do śledzenia.
- Sprzedaż – w tym miejscu wyświetlą się zamówienia zaimportowane z Twojego sklepu e-commerce.
- Zwroty – w tym miejscu wyświetlą się zgłoszenia zwrotów Kupujących z Twojego sklepu, jeżeli skonfigurowałeś Szybkie zwroty.
- Saldo – w tej sekcji doładujesz swoje saldo oraz zobaczysz listę dotychczasowych transakcji.
- Faktury i dokumenty finansowe – znajdują się tu wszystkie wystawione faktury oraz inne dokumenty finansowe.
Sekcja wiadomości
W sekcji Twoje wiadomości zobaczysz 10 ostatnich konwersacji z obsługą naszego serwisu. Jeśli chcesz kontynuować jedną z nich, kliknij w wybrany wątek. Jeśli jednak wolisz wysłać do nas nową wiadomość, wystarczy kliknąć w Napisz wiadomość.
W oknie formularza kontaktu wybierz temat, z jakim się do nas zgłaszasz oraz uzupełnij treść zgłoszenia. Do wiadomości możesz dodatkowo załączyć pliki. Po kliknięciu w Wyślij, wiadomość zostanie automatycznie skierowana do naszego pracownika Biura Obsługi Klienta, który najszybciej jak to możliwe odpowie na Twoje pytania.
Jesteśmy przekonani, że nasza aplikacja i jej funkcje przydadzą Ci się do codziennej wysyłki i zarządzania przesyłkami. Pamiętaj! Cały czas staramy się udoskonalać jej opcje, aby była jak najbardziej użyteczna dla Ciebie.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280