Pomoc
Opcje zaawansowane / Książka adresowa
Książka adresowa pozwala mieć wszystkich swoich odbiorców w jednym miejscu. Jeśli często zdarza Ci się wysyłać paczki do tych samych osób, to możesz dodać je do listy swoich stałych adresatów. Dzięki temu zaoszczędzisz czas podczas nadawania swojej przesyłki, gdyż nie będziesz już musiał wpisywać szczegółowych danych odbiorcy za każdym razem w formularzu nadania.
Jak dodać wpis do książki adresowej?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Książka adresowa, a następnie wybierz opcję Dodaj nowy wpis.
Krok 3 Uzupełnij pola danymi adresowymi. Ważne, aby pola Imię i Nazwisko lub Nazwa firmy, Kod pocztowy, Miasto, Ulica były wypełnione, gdyż są to pola wymagane.
W formularzu znajdują się dodatkowo opcje:
- Ustaw jako domyślnego nadawcę - jej zaznaczenie spowoduje, że system będzie automatycznie uzupełniał tym adresem sekcję Nadawca w formularzu dodawania przesyłki.
- To są moje dane - jeśli ta opcja jest zaznaczona, to Furgonetka będzie mogła wyświetlać Twoje dane np. w systemie zwrotów.
- Ustaw jako domyślne dane na etykiecie - ta opcja będzie uzupełniać sekcję Dane na etykiecie w formularzu dodawania przesyłki.
- Nadanie do mnie - jeśli aktywujesz dany link, będziesz mógł go wysłać do kogoś, kto chce nadać do Ciebie przesyłkę. Gdy nadawca otworzy link, zobaczy dane z tego wpisu. Każdy użytkownik internetu mający ten link będzie mógł wyświetlić wprowadzone dane.
Po uzupełnieniu formularza zapisz zmiany.
Od teraz podczas wypełniania formularza zamówienia wystarczy, że klikniesz ikonę książki adresowej znajdującej się w polu Imię i nazwisko i wybierzesz odpowiedni wpis z listy, a system uzupełni dane adresowe.
Pamiętaj, że tej samej funkcji możesz użyć w sekcji Nadawca, jak i Odbiorca.
Jak usunąć wpisy z książki adresowej?
Krok 1 Z lewego menu wybierz Książka adresowa, a następnie zaznacz wpisy, które chcesz usunąć i kliknij przycisk Usuń.
Krok 2 Następnie potwierdź, że chcesz usunąć zaznaczone wpisy w oknie, które pojawi się na Twoim ekranie.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280