Help
Integracje ze Sklepami / OpenCart
Dzięki integracji OpenCart (ver. 3.x i wyższej) z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Pobierz plik wtyczki: furgonetka_1.0.1.zip. Rozpakuj pobrany zip, a plik "furgonetka.php" umieść, np. korzystając z klienta FTP w katalogu: catalog/controller/api.
Krok 2 Zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu. Z lewego menu wybierz System > Users> API. Kliknij ikonę plusa, aby dodać nowy wpis.
Krok 3 Ważne: W polu API Username wpisz "Furgonetka", a następnie wygeneruj klucz API, używając przycisku Generate. Zatwierdź zmiany, klikając ikonę dyskietki.
Krok 4 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk OpenCart. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 5 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (ważne, aby adres wskazywał na plik index.php, np. http://twojsklep.pl/index.php),
- Klucz API, który utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie OpenCart (Krok 3).
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Dodano właśnie źródło sprzedaży OpenCart. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280