Pomoc
Integracje ze Sklepami / Shopify
Dzięki integracji Shopify z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Aplikacje.
Krok 3 Przejdź do panelu aplikacji, wybierając Ustawienia aplikacji i kanałów sprzedaży
Krok 4 Przejdź do widoku projektowania aplikacji poprzez przycisk Projektuj aplikacje.
Krok 5 Rozpocznij tworzenie nowej aplikacji, wybierając opcję Utwórz aplikację.
Krok 6 Utwórz aplikację, uzupełniając pole Nazwa aplikacji.
Krok 7 Przejdź do konfiguracji kluczy API i kliknij w pole Konfiguruj zakresy API panelu administracyjnego.
Krok 8 Nadaj odpowiednie uprawnienia, zaznaczając checkboxy:
- read_products
- write_orders
- read_orders
- read_customers
- read_content
- write_merchant_managed_fulfillment_orders
- read_merchant_managed_fulfillment_orders
Krok 9 Przejdź do sekcji Poświadczenia API, a następnie kliknij Instaluj.
Krok 10 Użyj przycisku Pokaż token jeden raz.
Krok 11 Skopiuj token i klucz API (krok 9), wklej je w konfiguracji integracji oraz uzupełnij pola:
- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie https://… w domenie myshopify)
Gotowe - dodano właśnie źródło sprzedaży Shopify. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut. Będą widoczne w nowej zakładce Sprzedaż w Twoim Panelu klienta.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280