Pomoc
Opcje zaawansowane / Zamów bez zlecania podjazdu kuriera
Opcja zaawansowana Zamów bez zlecenia podjazdu kuriera na Furgonetka.pl pozwala Ci zamówić przesyłki bez zlecania ich odbioru przez kuriera. Korzystając z niej po złożeniu zamówienia, masz możliwość nadania paczek samodzielnie w oddziale lub zamówienia podjazdu kuriera później.
Jak z niej skorzystać?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Zaawansowane. Zaznacz opcję Zamów bez zlecania podjazdu kuriera, następnie zapisz zmiany.
Mając zaznaczoną tę opcję, domyślnie na stronie podsumowania zamówienia zostanie wybrane zamówienie przesyłek bez zlecenia podjazdu. Oczywiście dalej możesz zlecić ich odbiór kurierowi.
Jeśli zlecisz zamówienie przesyłek bez podjazdu kuriera, to będą one dostępne w zakładce Zamówione. Możesz wtedy wydrukować ich dokumenty przewozowe i przygotować paczki do samodzielnego nadania w oddziale.
W każdej chwili możesz zamówić odbiór tych przesyłek przez kuriera. Aby to zrobić, wystarczy wejść w zakładkę Zamówione i przy konkretnej przesyłce, w sekcji Status wybrać opcję Zamów podjazd.
Możesz też z listy zamówień wybrać i zaznaczyć kilka przesyłek, których odbiór chciałbyś zlecić i za pomocą przycisku Zamów podjazd, który pojawi się na dolnej belce, zamówić dla nich kuriera.
Dodatkowo powyższa opcja Zamów podjazd dostępna jest także w szczegółach każdego zamówienia.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280