Help
Opcje zaawansowane / Inne dane na etykiecie
Opcja Inne dane na etykiecie pozwala zastąpić rzeczywisty adres nadawcy widniejący na etykiecie innymi danymi adresowymi. Zmiana dotyczy wyłącznie danych na liście przewozowym i nie wpływa na miejsce podjazdu kuriera. Opcja dostępna tylko dla przesyłek krajowych DHL, DPD, FedEx, UPS, InPost i Ambro Express.
Jak z niej skorzystać?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Zaawansowane. Zaznacz opcję Inne dane na etykiecie, następnie zapisz zmiany.
Po włączeniu tej opcji, w formularzu zamówienia, w sekcji "Nadanie" pojawi się dodatkowa pozycja Dane na etykiecie. Jej wybranie spowoduje wyświetlenie dodatkowej sekcji z adresem, który pojawi się na etykiecie.
Dzięki tej opcji możesz wysyłać paczki np. ze swojego magazynu, a nie z miejsca zarejestrowania siedziby firmy. Kurier odbierze przesyłkę bezpośrednio ze wskazanego przez Ciebie miejsca (w tym przypadku magazynu), natomiast dane adresowe na etykiecie będą wskazywać siedzibę Twojej działalności. Pamiętaj, że w przypadku zwrotu przesyłki będzie ona doręczona na adres nadawcy widniejący na etykiecie.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280