Pomoc
Opcje zaawansowane / Inne dane na etykiecie
Opcja Inne dane na etykiecie pozwala zastąpić rzeczywisty adres nadawcy widniejący na etykiecie innymi danymi adresowymi. Zmiana dotyczy wyłącznie danych na liście przewozowym i nie wpływa na miejsce podjazdu kuriera. Opcja dostępna tylko dla przesyłek krajowych DHL, DPD, FedEx, UPS, InPost i Ambro Express.
Jak z niej skorzystać?
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia.
Krok 2 Z lewego menu wybierz Zaawansowane. Zaznacz opcję Inne dane na etykiecie, następnie zapisz zmiany.
Po włączeniu tej opcji, w formularzu zamówienia, w sekcji "Nadanie" pojawi się dodatkowa pozycja Dane na etykiecie. Jej wybranie spowoduje wyświetlenie dodatkowej sekcji z adresem, który pojawi się na etykiecie.
Dzięki tej opcji możesz wysyłać paczki np. ze swojego magazynu, a nie z miejsca zarejestrowania siedziby firmy. Kurier odbierze przesyłkę bezpośrednio ze wskazanego przez Ciebie miejsca (w tym przypadku magazynu), natomiast dane adresowe na etykiecie będą wskazywać siedzibę Twojej działalności. Pamiętaj, że w przypadku zwrotu przesyłki będzie ona doręczona na adres nadawcy widniejący na etykiecie.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280