Search by category
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek krajowych realizowany jest do 2 dni roboczych po przekazaniu przesyłki kurierowi, ale zazwyczaj doręczenie następuje już kolejnego dnia roboczego.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Śledząc swoją przesyłkę oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Przesyłka krajowa nadana we wtorek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w środę lub maksymalnie w czwartek (czyli drugiego dnia roboczego).
2. Przesyłka krajowa nadana w piątek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w przyszłym tygodniu w poniedziałek lub maksymalnie we wtorek (czyli drugiego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 3 dni roboczych.
- RUCH - doręczenie możliwe do 4 dni roboczych.
- Poczta Polska - dla przesyłek standardowych nadanych w placówce do godziny 15:00 doręczenie możliwe do 3 dni roboczych (po 15:00 do 4 dni roboczych), dla przesyłek niestandardowych nadanych w placówce do 15:00 doręczenie możliwe do 4 dni roboczych (po 15:00 do 5 dni roboczych).
- Inpost Kurier - pomimo tego, że dostawa zazwyczaj następuje w kolejnym dniu roboczym, za gwarantowany termin doręczenia przewoźnik przyjmuje 14 dni roboczych.
W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki krajowej następnego dnia roboczego po nadaniu. Jest to:
- opcja Express Saver w UPS - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego,
- opcja Doręczenie do godziny 9:30 lub 12:00 w DPD - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.
Jeśli chcesz skorzystać z jednej z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz ją w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280