Help
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek krajowych realizowany jest do 2 dni roboczych po przekazaniu przesyłki kurierowi, ale zazwyczaj doręczenie następuje już kolejnego dnia roboczego.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Śledząc swoją przesyłkę oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Przesyłka krajowa nadana we wtorek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w środę lub maksymalnie w czwartek (czyli drugiego dnia roboczego).
2. Przesyłka krajowa nadana w piątek zazwyczaj jest wydana do doręczenia w przyszłym tygodniu w poniedziałek lub maksymalnie we wtorek (czyli drugiego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 3 dni roboczych.
- ORLEN paczka - doręczenie możliwe do 4 dni roboczych.
- Inpost - pomimo tego, że dostawa zazwyczaj następuje w kolejnym dniu roboczym, za gwarantowany termin doręczenia przewoźnik przyjmuje 5 dni roboczych.
- Xpress Delivery - Przewoźnik gwarantuje doręczenie przesyłki zamówionej do godz. 20:00 w ciągu 120 minut na terenie danego miasta, od momentu odebrania jej od Nadawcy. Kierowcy Xpress Delivery rozwożą paczki w godz. 8:00 - 22:00.
- DeliGoo - Przewoźnik doręcza paczki zamówione do godz. 17:00 jeszcze w tym samym dniu, a z dodatkową usługą DeliGoo Express w ciągu 120 minut na terenie danego miasta od momentu odebrania przesyłki od Nadawcy. Kierowcy DeliGoo rozwożą paczki od godz. 11:00 do godz. 22:00 - 23:00 (w zależności od miasta).
- GLS Szybka Paczka - doręczenie możliwe do 3 dni roboczych
- Pocztex - dla przesyłek nadanych w dniu roboczym: w mieście wojewódzkim – w placówkach pocztowych do godziny 15:00 albo za pośrednictwem kuriera w siedzibie nadawcy do godziny 17:00, w pozostałych miejscowościach – do godziny 15:00, doręczenie nastąpi do drugiego dnia roboczego. Dla przesyłki niestandardowej oraz przesyłki w formacie 2XL doręczenie nastąpi do trzeciego dnia roboczego. Przesyłka nadana po godzinach granicznych, traktowana jest jako nadana w następnym dniu roboczym.
- Postivo - przesyłki, które wpłyną do Postivo w dniu roboczym do godziny 8:00 są realizowane (drukowane, konfekcjonowane) i przekazywane do operatora jeszcze w tym samym dniu roboczym. Przesyłki, które wpłyną do Postivo po godz. 8:00 bądź w dni wolne od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym. Przesyłki są doręczane do 4 dni roboczych, liczonych od dnia realizacji.
W przypadku niektórych przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki krajowej następnego dnia roboczego po nadaniu. Jest to:
- opcja Doręczenie do godziny 9:30 lub 12:00 w DPD - gwarantuje doręczenie przesyłki kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.
- opcja DPD Next Day - gwarantuje doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego po odebraniu.
- opcja Doręczenie na wskazany dzień w Pocztex - pozwala na wskazanie dnia, w którym przesyłka ma być dostarczona. Przesyłkę należy przekazać do transportu najpóźniej dzień przed planowanym doręczeniem, do godz. 15:00.
Jeśli chcesz skorzystać z jednej z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz ją w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Related articles
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280