How can we help you?

Search by category

Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?

Nadpłatę powstałą na saldzie możesz pozostawić bezterminowo na poczet przyszłych zamówień - nie ma bowiem czasowego ograniczenia przechowania środków na swoim koncie.

Następnym razem, gdy dodasz przesyłkę i klikniesz Zapłać i zamów, jej cena zmniejszy się automatycznie o wartość nadpłaty, którą będziesz posiadać:

  • jeśli cena za przesyłkę będzie większa niż nadpłata, system wygeneruje przelew do zapłaty tylko na brakującą różnicę,
  • jeśli cena za przesyłkę będzie mniejsza niż nadpłata, system automatycznie zarejestruje zamówienie bez konieczności dokonywania wpłaty. Zmniejszy się jedynie nadpłata na koncie, a pozostała różnica nadal będzie do Twojej dyspozycji bezterminowo.

Środki możesz także wypłacić na dowolny, polski rachunek bankowy.  W tym celu, zaloguj się do serwisu i napisz do nas przez formularz kontaktowy. W treści wiadomości, oprócz dyspozycji wypłaty, podaj niezbędne dane przelewu:

1. imię i nazwisko lub nazwa firmy,
2. adres,
3. numer rachunku bankowego (polskiego),
4. kwotę wypłaty.

Zwróć uwagę, że Twoja pierwotna wpłata dokonana była na konto pośrednika płatniczego DotPay, a nie nasze, dlatego nie znamy tych danych. Jeśli ich od Ciebie nie otrzymamy, nie będziemy mogli wypłacić środków, dlatego przed wysłaniem wiadomości upewnij się, czy zawiera ona komplet powyższych informacji.

Wypłata nie jest możliwa, jeśli na Twoim koncie widnieje zadłużenie (lub na innym koncie powiązanym z Twoim) albo gdy wiadomość z dyspozycją wysłana była bez wcześniejszego zalogowania do serwisu. Nie mamy wówczas pewności, że korespondujemy z osobą upoważnioną - właścicielem konta.
 

 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Meet our Customer Service team

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept