Szukanie wg kategorii
Jak wycenić i nadać towar na palecie?
Transport przesyłki paletowej możesz zlecić wyłącznie na terenie Polski. Do wyboru masz trzech przewoźników: DHL, który przyjmuje palety od 31,5 kg, DPD - od 50,01 kg i Fedex - od 70 kg.
Towar musi być umieszczony na palecie euro (o wymiarach 120 x 80 cm, wysokości około 15 cm i wadze 25 kg). Nadanie przesyłki na innej palecie nie jest możliwe. Maksymalna wysokość przesyłki paletowej wynosi 210 cm, uwzględniając towar z paletą. Wyceny możesz dokonać szybko i w prosty sposób w Kalkulatorze. Wystarczy, że podasz w nim wymagane dane, a na dole strony ukażą się ceny za transport. Pamiętaj, aby do parametrów towaru zawsze doliczać wagę i wysokość samej palety.
Chcąc wysłać na palecie lodówkę o wadze 60 kg i wymiarach 60 x 60 x 150 cm w Kalkulatorze lub zamówieniu należy wpisać:
85 kg (60 kg + 25 kg palety) i 120 x 80 x 165 cm (150 cm + 15 cm palety).
Na palecie umieszcza się towary ciężkie, duże sprzęty AGD i RTV, maszyny, itp.
Kurier nie przywiezie palety, nadawca musi ją zdobyć we własnym zakresie. Nadawca odpowiada także za właściwe przymocowanie towaru do palety (nic nie może wystawać poza jej obręb), zabezpieczenie towaru oraz zapewnienie pomocy w załadunku na auto kuriera. Przewoźnicy świadczą usługę transportu palet w systemie rampa-rampa, dlatego jeśli nadawca nie posiada rampy kurier może oczekiwać od niego pomocy.
Rozumiemy, że może to stanowić utrudnienie, dlatego gdy nie masz pomocy w załadunku, skontaktuj się z nami niezwłocznie po zarejestrowaniu zamówienia. Poprosimy wówczas przewoźnika, aby po przesyłkę podjechało auto z windą. Informacje na temat, w jaki sposób skierować do nas zlecenie na auto z windą znajdziesz w pytaniu: Jak zamówić auto z windą do przesyłki paletowej?
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280