How can we help you?

Jak anulować przesyłkę?

Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.

 Krok 1  Zaloguj się do swojego konta.

 Krok 2  Przejdź do zakładki Zamówione.

 Krok 3  Najedź na zamówienie i kliknij opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła).

 

 

Dyspozycji anulowania nie można odwołać. Po anulowaniu przesyłki  pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni kalendarzowych, dokładną datę znajdziesz w szczegółach przesyłki. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i
w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki. 

Pamiętaj! Po zleceniu anulowania nie należy wydawać przesyłki kurierowi na anulowanej etykiecie. Jeśli transport paczki jest aktualny, należy utworzyć nowe zamówienie, zdjąć z paczki "starą" etykietę oraz nakleić "nową".

U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowią firmy GLS, Meest, Xpress Delivery, które pobierają jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość. 
GLS usługa krajowa - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki od momentu nadania jej w punkcie. Do momentu zaniesienia paczki do punktu anulowanie jest bezpłatne. 
Xpress Delivery - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki po zmianie statusu na "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki”. Do momentu nałożenia wskazanego statusu anulowanie jest bezpłatne. 

W przypadku Deligoo anulowanie przesyłki jest możliwe jedynie do momentu nałożenia statusu "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki” / "Rozpoczęto odbiór".

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept