Search by category
Jak anulować przesyłkę?
Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.
Krok 1 Zaloguj się do swojego konta.
Krok 2 Przejdź do zakładki Zamówione.
Krok 3 Najedź na zamówienie i kliknij opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła).
Dyspozycji anulowania nie można odwołać. Po anulowaniu przesyłki pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni kalendarzowych, dokładną datę znajdziesz w szczegółach przesyłki. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i
w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki.
Pamiętaj! Po zleceniu anulowania nie należy wydawać przesyłki kurierowi na anulowanej etykiecie. Jeśli transport paczki jest aktualny, należy utworzyć nowe zamówienie, zdjąć z paczki "starą" etykietę oraz nakleić "nową".
U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowią firmy GLS, Meest, Xpress Delivery, które pobierają jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość.
GLS usługa krajowa - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki od momentu nadania jej w punkcie. Do momentu zaniesienia paczki do punktu anulowanie jest bezpłatne.
Xpress Delivery - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki po zmianie statusu na "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki”. Do momentu nałożenia wskazanego statusu anulowanie jest bezpłatne.
W przypadku Deligoo anulowanie przesyłki jest możliwe jedynie do momentu nałożenia statusu "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki” / "Rozpoczęto odbiór".
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact
0 / 280