How can we help you?

Jakie usługi dodatkowe mogę zamówić?

Składając zamówienie w naszym serwisie, masz możliwość zaznaczenia w formularzu różnego rodzaju usług dodatkowych, które uzupełniają podstawowy transport przesyłki. Do Twojej dyspozycji są zarówno usługi bezpłatne, jak i dodatkowo płatne (wszystkie ceny sprawdzisz w cennikach konkretnych przewoźników).

USŁUGI DODATKOWE WIDOCZNE W FORMULARZU ZAMÓWIENIA:

Koszt usług dodatkowych zaznaczonych w formularzu zamówienia jest automatycznie doliczany do kosztu przesyłki. W praktyce oznacza to, że dokonujesz zamówienia na łączną (zsumowaną) kwotę. Przy każdej usłudze dodatkowej zobaczysz kafelki z logo przewoźników oferujących jej realizację. 
  • Pobranie przy doręczeniu (COD) – przesyłka kurierska, której warunkiem odbioru przez Adresata jest wręczenie kurierowi kwoty wyrażonej w PLN, umieszczonej na liście przewozowym przez Nadawcę przesyłki. Ze względu na terminy zwrotu kwoty pobrania, masz do wyboru: COD Standard i COD Express.
     
  • Kurier przywiezie dokumenty przewozowe – jeżeli nie masz możliwości wydrukowania dokumentów przewozowych, możesz zamówić usługę dostarczenia ich przez kuriera. Usługa jest dostępna bezpłatnie w DPD i odpłatnie w DHL. Przesyłki z tą usługą są odbierane przez kuriera w następnym dniu roboczym.
     
  • Paczka w Weekend – opcja działa tylko w przypadku InPost Paczkomat® 24/7. Po wybraniu tej usługi dodatkowej, paczka jest doręczona do paczkomatu w sobotę lub w niedzielę. Aby tak się stało, należy nadać ją od czwartku od godziny 20:00 do piątku zgodnie z granicznymi godzinami nadań.
  • Doręczenie do godziny 09:30 lub 12:00 – usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźnika DPD na wybranych kodach pocztowych. Gwarancja doręczenia do konkretnej godziny (w zależności od wybranej opcji) jest równoznaczna z doręczeniem na kolejny dzień roboczy po nadaniu. 
     
  • Doręczenie na wskazany dzień – usługa dostępna tylko u przewoźnika Pocztex. Gwarantuje doręczenie przesyłki w dniu podanym przez Nadawcę. Od dnia nadania przesyłki do dnia wskazanego przez Nadawcę nie może  upłynąć więcej niż 7 dni. Dodatkowo, aby dostawa była skuteczna, przesyłkę należy przekazać do transportu najpóźniej dzień przed planowanym doręczeniem, do godz. 15:00.
     
  • DPD Next Day – usługa przewoźnika DPD, dzięki której paczka zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. 
     
  • Doręczenie przesyłki w sobotę – usługa dostępna w transporcie krajowym na wybranych kodach pocztowych dla przewoźników DPD, DHL, InPost. Aby przesyłka mogła być doręczona w sobotę, powinna być nadana w piątek.
     
  • Dokumenty zwrotne – usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźników DPD, FedEx, InPost i DHL. Po jej wybraniu Nadawca dołącza do przesyłki dokument, który Odbiorca musi podpisać przed odbiorem przesyłki. Kurier zabiera podpisany dokument i jest on zwracany pod adres Nadawcy. Zwrot dokumentów dołączonych do przesyłek realizowany jest w terminie:
    InPost 5 dni roboczych
    DHL 5 dni roboczych
    DPD 7 dni kalendarzowych
    Fedex 4 dni robocze.
     
  • Usługa "Ostrożnie" (Pocztex) – po jej wykupieniu, przesyłki traktowane są ze szczególną ostrożnością. Usługa jest wymagana dla przesyłek z zawartością: przedmiotów łatwo tłukących się, płynów, gazów, szkła, rzeczy łamliwych i kruchych, rzeczy oznaczonych jako „rzecz o krótkim okresie trwałości”, żywych roślin, owadów i żywych ptaków (w szczególności pszczół i piskląt ptactwa domowego).
     
  • Awizacja SMS-owa dostawy – usługa dostępna tylko w przypadku przewoźnika InPost. Po jej zamówieniu, firma kurierska powiadomi Odbiorcę SMS-em o godzinie doręczenia przesyłki.
     
  • UPS Express Saver – usługa UPS Express Saver przewiduje dostarczenie przesyłki krajowej w następny dzień roboczy od jej nadania, a przesyłki międzynarodowej – w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.
     
  • FedEx Priority – usługa gwarantuje dostawę przesyłki międzynarodowej w terminie od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od kraju Odbiorcy. Transport odbywa się drogą lotniczą. 
     
  • Przesyłka wartościowa (Pocztex) – usługa określająca wartość przesyłki, która w ewentualnym postępowaniu reklamacyjnym jest bezsporna (jako Klient nie musisz udowadniać wartości paczki na podstawie faktury czy paragonu).
     
  • DeliGoo Express – usługa gwarantuje doręczenie przesyłki w ciągu 120 minut od momentu odebrania jej od Nadawcy. Maksymalny dystans między adresem Nadawcy a Odbiorcy wynosi 8 km.
     
  • Powiadomienie SMS o nadaniu do Odbiorcy – dzięki tej usłudze Odbiorca otrzyma powiadomienie o nadaniu na numer kontaktowy wprowadzony w formularzu zamówienia. Usługę znajdziesz w sekcji danych Odbiorcy w formularzu zamówienia przesyłki. 
     
  • Ubezpieczenie przesyłki – podczas składania zamówienia, masz możliwość zadeklarowania wartości przesyłki, która podlega ubezpieczeniu. Pole do wprowadzenia wartości widoczne jest w sekcji Przesyłki. Nie jest to jednak bezsporna kwota, która bezwzględnie podlega zwrotowi. W przypadku złożenia reklamacji należy przedstawić dokument potwierdzający wskazaną wartość. 
USŁUGI DODATKOWE DOSTĘPNE W PODSUMOWANIU ZAMÓWIENIA:

W naszym serwisie możesz także skorzystać z usług dostępnych w podsumowaniu zamówienia. Cena widoczna jest obok proponowanego terminu, dla którego odbiór jest dodatkowo płatny. Koszt usługi jest automatycznie doliczany do ceny przesyłki.
 
  • Odbiór przesyłki tego samego dnia (UPS) – firma UPS za odebranie przesyłki w tym samym dniu roboczym, w którym złożysz zamówienie, pobiera dodatkową opłatę. 

USŁUGI DOSTĘPNE PO ZAMÓWIENIU PRZESYŁKI: 

Z usług dodatkowych możesz skorzystać także poza procesem zamawiania przesyłki. Jakie usługi są do Twojej dyspozycji? 
  • Zwrot do Nadawcy – usługa pozwalająca zwrócić przesyłkę do Nadawcy, gdy jest ona już w transporcie do Odbiorcy. Szczegółowe informacje znajdziesz w artykule:  Kto i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę do nadawcy?
     
  • Przeadresowanie – usługa pozwala na zmianę adresu Odbiorcy po nadaniu przesyłki. Szczegółowe instrukcje przeczytasz w osobnym artykule: Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?
     
  • Kolejna próba doręczenia przesyłki – przewoźnicy DPD, FedEx GLS Szybka Paczka standardowo podejmują dwie bezpłatne próby doręczenia. Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona w ramach podstawowych kosztów transportu, możesz poprosić o kolejną płatną próbę dostawy. Usługa nie jest jednak gwarantowana – przewoźnik może odmówić podjęcia kolejnej próby doręczenia. 
     
  • Podjazd auta z windą – możliwość odbioru lub doręczenia palety autem z windą oferują bezpłatnie firmy DHL i DPD, a odpłatnie FedEx. Więcej informacji przeczytasz w artykule: Jak zamówić auto z windą po przesyłkę paletową?
     
  • Ponowienie podjazdu kuriera – jeśli przesyłki nie udało Ci się nadać w pierwotnie planowanym terminie, możesz skorzystać z bezpłatnej możliwości ponownego zlecenia podjazdu na wybrany dzień. Więcej wskazówek znajdziesz w artykule: Kurier nie odebrał przesyłki.
     
  • Powiadomienia spedycyjne – usługa, dzięki której możesz na bieżąco otrzymywać informacje o wszystkich wybranych statusach przesyłek. Informacje są przesyłane za pomocą wybranych przez Ciebie środków komunikacji – SMS (odpłatnie), e-mail, powiadomienie push na aplikacji mobilnej lub WebHook. Usługa dostępna w zakładce Powiadomienia w ustawieniach konta. 
     
  • Potwierdzenie doręczenia przesyłki – usługa możliwa do zamówienia dopiero po doręczeniu. Na Twój wniosek, przewoźnik może udostępnić dokument przewozowy z potwierdzeniem dostawy. Usługa jest odpłatna u przewoźnika DPD.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept