Search by category
Jak zamówić kuriera?
- na stronie głównej klikasz przycisk “Dodaj przesyłkę”,
- następnie uzupełniasz dane nadawcy i odbiorcy oraz szczegóły swojej paczki,
- na końcu wybierasz firmę przewozową, z której chcesz skorzystać i klikasz “Zapisz do wysłania”,
- na kolejnej stronie (zakładka "Do wysłania") zaznaczasz przesyłki, które chcesz w danej chwili zamówić i klikasz “Zapłać i Zamów”,
- jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, przez który dokonasz przedpłaty za zamówienie; jeśli posiadasz środki na koncie, zostaną one pobrane automatycznie,
- po zamówieniu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem oraz informacjami o dokumentach.
- protokół przekazania towaru
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- zbiorczy międzynarodowy list spedycyjny
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
UPS
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- protokół COD (w przypadku przesyłki pobraniowej)
UPS poza UE
- kopia etykiety przewozowej
- karta odprawy celnej
- faktura proforma lub faktura sprzedażowa
GLS
- kurier ma obowiązek dostarczyć wszystkie dokumenty potrzebne do realizacji wysyłki
FedEx krajowy
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
- dwie kopie dokumentu wydania paczki
FedEx międzynarodowy
- cztery kopie etykiety - wszystkie zabiera kurier
InPost (Przesyłka paczkomatowa)
- etykieta z adresem Odbiorcy naklejona na przesyłkę
Paczka w RUCHu
- druk adresowy z adresem Odbiorcy naklejony na przesyłkę
DHL
- etykieta i protokół wydania paczek
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
Call waiting: ---
Waiting time: about --- minutes
0 / 280