Pomoc
Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
Furgonetka.pl dokonuje przelewu po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków. Czas zwrotu pobrania zależy zatem od Twojego wyboru przewoźnika oraz opcji usługi (Standard lub Express).
Oczekując na środki, pamiętaj, że:
1. Termin przelewu liczymy od kolejnego dnia roboczego po dostarczeniu przesyłki do odbiorcy,
2. Uwzględniamy wyłącznie dni robocze (nie liczmy soboty, niedzieli i świąt),
3. Wyliczona data jest dniem zlecenia przelewu, a nie pojawienia się pieniędzy na koncie. Na Twoim rachunku środki zaksięgują się zgodnie z sesjami banku. Przelewy COD wykonywane są z rachunku w banku BNP Paribas.
W szczegółach danej przesyłki (po jej kliknięciu w zakładce Zamówione) znajdziesz dokładny termin planowanego zlecenia przelewu COD.
 

Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:
- COD Standard - do 8 dni roboczych
 - COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
 
UPS
- Przesyłki krajowe:
- COD Standard - od 4 do 7 dni roboczych
 
 - Przesyłki międzynarodowe:
- COD Standard - do 15 dni roboczych
 
 
- COD Standard - do 8 dni roboczych
 - COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
 
FedEx
- COD Standard - do 7 dni roboczych
 - COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
 
- COD Standard - do 6 dni roboczych
 
DHL
- COD Standard - do 8 dni roboczych
 
- COD Standard - do 14 dni roboczych
 - COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
 
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
 - Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
 - Towary zakazane
 - Jak zamówić kuriera?
 - Jak zapakować przesyłkę?
 - Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
 - Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
 - Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
 - Jak anulować przesyłkę?
 - Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
 - Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
 - Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
 - Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
 - Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
 - Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
 - Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
 - Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
 - W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
 - Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
 - DPD / Opłaty dodatkowe
 
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280