Pomoc
Jak zmienić pobranie (COD)?
Sprawdź, który z przewoźników daje możliwość zmiany kwoty pobrania, dodania lub usunięcia usługi COD:
Przewoźnik | Zmiana kwoty COD | Dodanie COD | Usunięcie COD |
DPD | Tak (zwiększenie) | Tak | Nie |
FedEx | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
InPost Kurier | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
Ambro Express | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
Aby wydać dyspozycję dla DPD, FedEx oraz Ambro Express, należy pobrać właściwy formularz znajdujący się poniżej, następnie go wypełnić, podpisać i w formie skanu wysłać na adres pomoc@furgonetka.pl.
Formularze:
W przypadku firmy kurierskiej InPost Kurier (przesyłki doręczane pod adres odbiorcy) zmiana odbywa się bez formularza. Wystarczy wysłać dyspozycję na adres pomoc@furgonetka.pl z maila, którym logujesz się do serwisu.
W przypadku dyspozycji dodania usługi COD w treści wiadomości należy każdorazowo wskazać numer konta bankowego, na który środki mają zostać zwrócone, oraz dane właściciela rachunku.
Dyspozycja zmiany COD nie jest gwarantowana. Jeśli w trakcie realizacji przesyłka zostanie doręczona, nie ma możliwości żadnej edycji zamówienia. Wpłacone środki są w takiej sytuacji zwracane.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280