Help
Jak zmienić pobranie (COD)?
Sprawdź, który z przewoźników daje możliwość zmiany kwoty pobrania, dodania lub usunięcia usługi COD:
Przewoźnik | Zmiana kwoty COD | Dodanie COD | Usunięcie COD |
DPD | Tak (zwiększenie) | Tak | Nie |
FedEx | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
InPost Kurier | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
Ambro Express | Tak (zwiększenie lub zmniejszenie) | Tak | Tak |
Aby wydać dyspozycję dla DPD, FedEx oraz Ambro Express, należy pobrać właściwy formularz znajdujący się poniżej, następnie go wypełnić, podpisać i w formie skanu wysłać na adres pomoc@furgonetka.pl.
Formularze:
W przypadku firmy kurierskiej InPost Kurier (przesyłki doręczane pod adres odbiorcy) zmiana odbywa się bez formularza. Wystarczy wysłać dyspozycję na adres pomoc@furgonetka.pl z maila, którym logujesz się do serwisu.
W przypadku dyspozycji dodania usługi COD w treści wiadomości należy każdorazowo wskazać numer konta bankowego, na który środki mają zostać zwrócone, oraz dane właściciela rachunku.
Dyspozycja zmiany COD nie jest gwarantowana. Jeśli w trakcie realizacji przesyłka zostanie doręczona, nie ma możliwości żadnej edycji zamówienia. Wpłacone środki są w takiej sytuacji zwracane.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280