How can we help you?

Automatyczna zmiana statusów zamówienia w sklepie

Statusy zamówień pomagają w organizacji i przejrzystym zarządzaniu listą zamówień. Dzięki nim łatwo sprawdzisz, które zamówienia zostały już obsłużone, a które wymagają dodatkowej uwagi. Pełnią one także funkcję informacyjną dla klientów, którzy chcą na bieżąco śledzić status swoich zakupów w Twoim sklepie.

Od teraz dla integracji PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Allegro, Shopify, SkyShop oraz AtomStore możesz skonfigurować automatyczną zmianę statusów zamówienia na podstawie trackingu przesyłki.
 

Jak to działa?

 Krok 1  Przejdź do listy integracji i kliknij EDYTUJ przy wybranej integracji.

 Krok 2  W lewym menu przejdź do opcji  "Zmiana statusu".

 Krok 3  W oknie konfiguracji, dostępne masz dwa zdarzenia:
  • Po utworzeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po utworzeniu przesyłki do zamówienia
  • Po doręczeniu przesyłki - co oznacza, że zmiana statusu nastąpi po stwierdzeniu doręczenia przesyłki 
Przy wybranym zdarzeniu z listy rozwijalnej wskaż status zamówienia, na jaki ma nastąpić zmiana. Statusy pobierane są bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego.

Jeśli nie chcesz, aby system zmieniał status zamówienia, wybierz opcję "brak zmiany". Wtedy aktualizacja nie zostanie wykonana.


Możesz dostosować ustawienia do swoich potrzeb, zapewniając płynny przepływ informacji w Twoim sklepie internetowym. 

Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.