Pomoc
Nie mogę założyć konta firmowego, ponieważ NIP jest już zajęty.
W serwisie Furgonetka wybrany numer NIP może być przypisany tylko do jednego konta firmowego. Jeżeli podczas próby założenia konta otrzymujesz komunikat “Podany NIP jest już przypisany do innego konta” oznacza to, że w przeszłości zostało już utworzone konto na NIP wskazanej firmy.Jeżeli wiesz, na jaki adres e-mail zarejestrowano konto, jednak nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji “Nie pamiętasz hasła?”.
Jeśli jednak nie masz dostępu do poczty, na którą założono konto i nie jesteś w stanie zresetować hasła, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
W pierwszej kolejności ustal, czy na koncie firmowym został zweryfikowany Twój numer telefonu. Jeżeli tak, możesz zalogować się lub zresetować hasło za jego pomocą.
Jeżeli nie udało Ci się zalogować korzystając z numeru telefonu, wyślij wiadomość na adres iod@furgonetka.pl. W wiadomości wskaż:
- opis sprawy,
- informację, czy nie pamiętasz adresu e-mail, czy znasz go, ale z jakiegoś powodu nie masz do niego dostępu,
- numer NIP, którego dotyczy zgłoszenie.
WAŻNE! Wiadomość musi wpłynąć od osoby upoważnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z danymi wskazanymi w bazie CEiDG bądź KRS. Możemy potwierdzić, że kontaktuje się z nami osoba uprawniona, jeżeli:
- wiadomość przyszła z imiennego adresu e-mail w domenie wskazanej firmy. E-mail powinien zawierać przynajmniej pierwszą literę imienia i całe nazwisko (np. jeżeli osobą uprawnioną do reprezentowania Furgonetki jest Jan Kowalski, wiadomość powinna wpłynąć np. z adresu j.kowalski@furgonetka.pl),
- wiadomość zawiera skan zanonimizowanego dowodu tożsamości (z zakrytym zdjęciem i danymi nieujawnionymi w KRS/CEiDG). Dokument zostanie usunięty z naszego systemu niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji.
- W pierwszej kolejności udostępnimy Ci adres e-mail, na który jest zarejestrowane konto (jeżeli go nie znasz), w celu zresetowania hasła, dzięki czemu będziesz w stanie zalogować się do konta.
- Jeżeli nie masz dostępu do wskazanej skrzynki mailowej, zwolnimy numer NIP z aktualnego konta, dzięki czemu możliwe będzie zarejestrowanie nowego konta firmowego.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280