Jak możemy Ci pomóc?

Nie mogę założyć konta firmowego, ponieważ NIP jest już zajęty.

W serwisie Furgonetka wybrany numer NIP może być przypisany tylko do jednego konta firmowego. Jeżeli podczas próby założenia konta otrzymujesz komunikat “Podany NIP jest już przypisany do innego konta” oznacza to, że w przeszłości zostało już utworzone konto na NIP wskazanej firmy. 

Jeżeli wiesz, na jaki adres e-mail zarejestrowano konto, jednak nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji “Nie pamiętasz hasła?”.
Jeśli jednak nie masz dostępu do poczty, na którą założono konto i nie jesteś w stanie zresetować hasła, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

W pierwszej kolejności ustal, czy na koncie firmowym został zweryfikowany Twój numer telefonu. Jeżeli tak, możesz zalogować się lub zresetować hasło za jego pomocą. 
Jeżeli nie udało Ci się zalogować korzystając z numeru telefonu, wyślij wiadomość na adres iod@furgonetka.pl. W wiadomości wskaż:
- opis sprawy,
- informację, czy nie pamiętasz adresu e-mail, czy znasz go, ale z jakiegoś powodu nie masz do niego dostępu,
- numer NIP, którego dotyczy zgłoszenie.

WAŻNE! Wiadomość musi wpłynąć od osoby upoważnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z danymi wskazanymi w bazie CEiDG bądź KRS. Możemy potwierdzić, że kontaktuje się z nami osoba uprawniona, jeżeli:
  • wiadomość przyszła z imiennego adresu e-mail w domenie wskazanej firmy. E-mail powinien zawierać przynajmniej pierwszą literę imienia i całe nazwisko (np. jeżeli osobą uprawnioną do reprezentowania Furgonetki jest Jan Kowalski, wiadomość powinna wpłynąć np. z adresu j.kowalski@furgonetka.pl),
  • wiadomość zawiera skan zanonimizowanego dowodu tożsamości (z zakrytym zdjęciem i danymi nieujawnionymi w KRS/CEiDG). Dokument zostanie usunięty z naszego systemu niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji.
Co będziemy mogli dla Ciebie zrobić po pozytywnej weryfikacji?
  • W pierwszej kolejności udostępnimy Ci adres e-mail, na który jest zarejestrowane konto (jeżeli go nie znasz), w celu zresetowania hasła, dzięki czemu będziesz w stanie zalogować się do konta.
  • Jeżeli nie masz dostępu do wskazanej skrzynki mailowej, zwolnimy numer NIP z aktualnego konta, dzięki czemu możliwe będzie zarejestrowanie nowego konta firmowego.
Jeżeli aktualne konto firmowe jest lub było niedawno użytkowane, sprawa zostanie rozpatrzona przez nas indywidualnie. W każdej sytuacji postaramy się udzielić Ci pomocy, aby zamawianie przesyłek na koncie Twojej firmy było możliwe.
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.