Help
Jak mogę zweryfikować numer telefonu na swoim koncie?
Wybrany numer telefonu możesz zweryfikować tylko na jednym koncie w serwisie. W przypadku kont prywatnych weryfikacja numeru jest niezbędna, jeżeli chcesz składać zamówienia. Dla kont firmowych weryfikacja numeru jest opcjonalna - możesz zweryfikować swój numer, jednak nie jest to niezbędne do składania zamówień.Jeżeli natomiast korzystasz z serwisu Furgonetka Giełda jako przewoźnik, dostęp do składania ofert i odpowiadania na zlecenia otrzymasz dopiero po skutecznym zweryfikowaniu Twojego numeru.
Jak zweryfikować numer telefonu?
KROK 1
Przejdź do zakładki Dane konta.
KROK 2
W sekcji telefon znajdziesz okno “Zweryfikuj swój numer telefonu”. Kliknij opcję “Zweryfikuj numer teraz”.
KROK 3
Wprowadź numer telefonu, który chcesz zweryfikować i kliknij “Wyślij do mnie kod”.
KROK 4
Na podany numer wyślemy 6-cyfrowy kod weryfikacyjny, który wystarczy wprowadzić w wyświetlonym oknie i gotowe!
Czy mogę usunąć numer z konta lub zmienić go na inny?
Nie można usunąć z konta już zweryfikowanego numeru telefonu. Jeżeli chcesz zmienić numer na inny, wystarczy, że przejdziesz do zakładki Dane Konta i w sekcji “Telefon” klikniesz opcję “Zmień numer”. Nowy numer również musi zostać przez Ciebie zweryfikowany.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.
Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280