Pomoc
Jak włączyć dwustopniowe logowanie?
Każdy z nas wie, jak ważne jest zabezpieczanie wszelkich internetowych kont przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów zabezpieczenia dostępu do konta jest 2FA, nazywane np. uwierzytelnieniem dwuskładnikowym czy dwustopniowym logowaniem.
Oznacza to, że samo hasło nie wystarczy, aby dostać się do konta - podczas logowania niezbędne jest podanie dodatkowego, jednorazowego kodu. Najbezpieczniejszą metodą pozyskania kodu do logowania jest wygenerowanie go w aplikacji uwierzytelniającej.
Skąd pobrać aplikację uwierzytelniającą?
Jeśli jeszcze nie masz takiej aplikacji w swoim telefonie, pobierz np. Google Authenticator (dostępną dla urządzeń z systemem Android lub iOS), którą znajdziesz pod poniższymi linkami. Możesz użyć innej aplikacji uwierzytelniającej - wystarczy, że otworzysz link odpowiadający Twojemu urządzeniu, wpiszesz w lupkę “authenticator” lub “2FA” i pobierzesz aplikację, która Ci najbardziej odpowiada.
Google Play (Android)
App Store (iOS)
AppGallery (Huawei)
Jak uruchomić dwustopniowe logowanie? 
Włączenie dwustopniowej weryfikacji jest całkowicie bezpłatne i wymaga tylko kilku kroków oraz prostej aplikacji do generowania kodów:
- Zaloguj się na swoje konto w Furgonetce i przejdź do Panelu Klienta.
Następnie kliknij swoje dane w prawym górnym rogu ekranu, aby otworzyć Dane konta. - W sekcji Logowanie do konta użyj opcji WŁĄCZ widocznej przy Dwustopniowym logowaniu. Na ekranie wyświetli się prosta instrukcja, zawierająca m.in. kod QR.
 - Otwórz aplikację uwierzytelniającą. Jeśli nie posiadasz jeszcze takiego narzędzia w swoim telefonie, zalecamy pobranie aplikacji Google Authenticator.
 - Zeskanuj widoczny na ekranie kod QR w aplikacji uwierzytelniającej. Możesz również skopiować widniejący obok kodu klucz i wkleić go w aplikacji. Na podstawie zeskanowanego kodu QR lub wprowadzonego klucza aplikacja uwierzytelniająca wygeneruje unikalny 6-cyfrowy kod. Użyjesz go po kliknięciu DALEJ na ekranie w Furgonetce.
 - Wyświetlony w aplikacji kod przepisz na ekranie w serwisie Furgonetka i przejdź dalej.
 - Aby zakończyć proces uruchamiania dwustopniowego logowania,  wpisz hasło do swojego konta w Furgonetce.
 
Gotowe! Od teraz, nawet jeśli ktoś zdobędzie hasło do Twojego konta w Furgonetce, to i tak nie uzyska do niego dostępu. Na zakończenie jeszcze dwa ważne kroki:
 
7. Wyloguj się z pozostałych urządzeń. Warto to zrobić w tym momencie - w ten sposób zyskasz pewność, że nikt inny nie jest zalogowany do Twojego konta na podstawie wcześniejszej, prostszej metody logowania.
8. Zapisz i zachowaj kody zapasowe
Po włączeniu dwustopniowego logowania wyświetlimy Ci na ekranie kilka kodów zapasowych. Kod zapasowy może zastąpić jednorazowy 6-cyfrowy kod logowania generowany przez aplikację, gdy np. stracisz dostęp do swojego telefonu lub napotkasz inny problem z dwustopniowym logowaniem.
To ważne - kody zapasowe nie będą przechowywane na Twoim koncie w Furgonetce, dlatego koniecznie je skopiuj lub pobierz i wydrukuj, zanim zamkniesz okno, na którym są wyświetlone. Pamiętaj też, że to poufne dane, których nie należy nikomu udostępniać.
Jak przebiega dwustopniowe logowanie?
Gdy próba zalogowania na Twoje konto nastąpi z nowego, nieznanego nam urządzenia, poza wpisaniem standardowego hasła poprosimy Cię o podanie  6- cyfrowego kodu wygenerowany w aplikacji uwierzytelniającej w Twoim telefonie.

Możesz pomijać wpisywanie kodu na urządzeniach, z których regularnie korzystasz - wystarczy, że podczas logowania na takim urządzeniu dodasz je do zaufanych.
Ważne - standardową metodą logowania do Furgonetki jest podanie adresu e-mail przypisanego do konta oraz hasła. Możesz jednak zalogować się przy użyciu innego konta, np. Google, Apple lub Allegro, co jest wygodnym rozwiązaniem i pozwala na pominięcie kroku wpisywania hasła. W takiej sytuacji nie poprosimy Cię już o podanie dodatkowego kodu wygenerowanego w aplikacji uwierzytelniającej - wobec tego zadbaj o dobre zabezpieczenie konta, poprzez które logujesz się w Furgonetce. Warto włączyć dwustopniowe logowanie również tam.
Co, jeśli kod nie działa lub stracisz dostęp do telefonu?
 
- Użyj jednego z kodów zapasowych - ich listę udostępniliśmy Ci podczas uruchamiania dwustopniowego logowania, polecając zapisanie ich na przyszłość. Zamiast 6-cyfrowego kodu generowanego przez aplikację wpisz podczas logowania kod zapasowy, a uzyskasz dostęp do swojego konta.
 - Jeśli nie masz przy sobie również kodów zapasowych, spróbuj zalogować się do swojej aplikacji uwierzytelniającej z innego urządzenia mobilnego, aby uzyskać 6-cyfrowy kod logowania do Furgonetki. Po uzyskaniu dostępu do swojego Panelu Klienta możesz wygenerować nową listę kodów zapasowych (zrobisz to w sekcji Dane konta).
Pamiętaj, aby po zakończeniu pracy koniecznie wylogować się z aplikacji uwierzytelniającej i konta w Furgonetce na pożyczonym urządzeniu!
 - Jeśli nie możesz użyć żadnej z powyższych metod, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
 
 
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
 - Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
 - Towary zakazane
 - Jak zamówić kuriera?
 - Jak zapakować przesyłkę?
 - Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
 - Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
 - Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
 - Jak anulować przesyłkę?
 - Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
 - Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
 - Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
 - Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
 - Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
 - Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
 - Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
 - Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
 - W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
 - Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
 - DPD / Opłaty dodatkowe
 
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Dzwoniąc z numeru niezweryfikowanego, przygotuj NIP oraz PIN przypisany do Twojego konta.
Sprawdź, gdzie znaleźć PIN?
0 / 280