Pomoc
Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności PayU?
Chcąc zapewnić kupującym dostęp do metod płatności PayU, należy podać odpowiednie klucze konfiguracji operatora płatności, które znajdują się w panelu administracyjnym PayU. Aby je znaleźć, musisz mieć dodany swój sklep w PayU - jeśli nie wiesz, jak to zrobić, szczegółową instrukcję znajdziesz w poradniku PayU.
Gdzie znaleźć klucze konfiguracji oraz jak skonfigurować metody płatności dostawcy?
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego PayU.
Krok 2 Wybierz zakładkę “Płatności elektroniczne”, a następnie “Moje sklepy”, a następnie wybierz sklep z listy.
Krok 3 Następnie wybierz “Punkty płatności”. Klikając nazwę wybranego punktu płatności, przejdziesz do konfiguracji kluczy.
Krok 4 W tabelce znajdziesz wszystkie potrzebne klucze konfiguracji PayU oraz niezbędne informacje dotyczące Twojego punktu płatności w sklepie.
Krok 5 Przejdź do listy źródeł sprzedaży i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 6 W sekcji Dostawcy płatności przy PayU kliknij DODAJ.
Krok 7 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane pozyskane w kroku 4. Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 8 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie metody płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę PayU.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280