Pomoc
Opcje zaawansowane / Zarządzanie filtrami na listach
Filtry to funkcjonalność, która pozwala precyzyjnie dostosowywać widok listy do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Filtrowanie pozwala szybko znaleźć potrzebne informacje lub wyświetlić znacznie mniejszy zakres wyników.Jak utworzyć filtr?
Krok 1 Po przejściu do zakładki Do wysłania, Zamówione oraz Sprzedaż rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ].
Krok 2 Zaznacz interesujące Cię opcje oraz zakres danych, które mają spełnić oczekiwane wymagania. Lista zostanie od razu zaktualizowana zgodnie z Twoimi preferencjami.
Krok 3 Po odfiltrowaniu listy, możesz zapisać swój filtr. Domyślnie nazwa będzie zawierała datę jego utworzenia. Przed zapisaniem możesz zmienić nazwę filtra i kliknąć [ZAPISZ].
Gdy chcesz ponownie wyświetlić wyniki pasujące do utworzonego filtra, wystarczy kliknąć [FILTRUJ] i wybrać odpowiedni filtr z listy "Zapisane filtry". Wybrany filtr automatycznie uzupełni zapisane opcje wyszukiwania i pokaże Ci tylko te przesyłki, które spełniają wytyczne.
Gdy wybierzesz [ZWIŃ FILTRY], wybrany filtr będzie nadal działał, dlatego jeśli chcesz przestać stosować filtr i zobaczyć wszystkie przesyłki, wybierz [WYCZYŚĆ FILTRY].
Jak edytować i usuwać filtr?
Krok 1 Rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ] w zakładce z listą.
Krok 2 Przejdź do opcji [ZARZĄDZAJ ZAPISANYMI FILTRAMI].
Krok 3 W nowym oknie pojawi się lista Twoich dotychczas zapisanych filtrów, gdzie możesz zmienić ich nazwę, kolejność wyświetlania lub usunąć dany filtr z listy. Dokonane zmiany potwierdź, klikając przycisk [ZAPISZ].
Dzięki prostym krokom tworzenia, edycji i usuwania filtrów, zyskujesz możliwość dostosowywania widoków list do swoich bieżących potrzeb. Korzystanie z zaawansowanych filtrów sprawia, że zarządzanie przesyłkami oraz zamówieniami staje się szybsze, co z kolei przekłada się na lepszą obsługę klientów i efektywność Twojego biznesu online.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280