How can we help you?

Integracje z systemami zarządzania sprzedażą / Apilo

Dzięki integracji Apilo z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 
 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego Apilo.

 Krok 2  Z lewego menu wybierz "Administracja" → "Klucze API Apilo” i kliknij przycisk "Nowa aplikacja REST API". 


 Krok 3  W nowym oknie uzupełnij "Nazwa aplikacji", a następnie kliknij przycisk "Zapisz".


Skopiuj wyświetlone dane. Będą potrzebne do uzupełnienia formularza w Kroku 5.

 Krok 4  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz Apilo z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.



 Krok 5  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana
(dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl)
- Adres API
(adres Twojego panelu w Apilo w formie https://…)
- Client ID
(unikalne ID, wygenerowane w platformie Apilo)
- Client Secret
(unikalny klucz, wygenerowany w platformie Apilo)
- Kod autoryzacji 
(unikalny kod, wygenerowany w platformie Apilo)
 

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
 


Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Apilo. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
 

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept