Help
Jak usunąć swoje konto w serwisie Furgonetka.pl?
Zdajemy sobie sprawę, że z różnych powodów możesz nie chcieć dalej korzystać ze swojego konta w naszym serwisie. Jeżeli nadal się wahasz, możesz skontaktować się z nami przez formularz i podzielić się swoimi obawami czy wątpliwościami. Chcemy wiedzieć, dlaczego rozważasz usunięcie swojego konta. Jeśli jednak wiesz, że chcesz usunąć konto, możesz to zrobić w kilku prostych krokach.
Jak usunąć swoje konto?
Krok 1 Wejdź w zakładkę “Dane konta”, którą znajdziesz, rozwijając menu przy swoich danych w prawym górnym rogu lub klikając w nie.
Krok 2 W sekcji “Dane konta” na dole znajdziesz odnośnik “Rozpocznij procedurę usuwania konta”. Wystarczy, że klikniesz link i jeśli nie będzie przeszkód, usuniemy Twoje konto najszybciej jak to możliwe oraz poinformujemy Cię o tym w osobnym e-mailu. Wraz z kontem zostaną usunięte wszystkie dane, z wyjątkiem tych, które jesteśmy zobligowani przechowywać na mocy przepisów prawa (np. dane transakcyjne).
Ważne: Pamiętaj, że aby Twoje konto mogło zostać usunięte, musi spełniać warunki opisane w naszym Regulaminie. Gdy Twoje konto nie zostanie usunięte, otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której poinformujemy Cię, co musisz zrobić, by poprawnie ukończyć procedurę usuwania konta.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280