Pomoc
Jak usunąć swoje konto w serwisie Furgonetka.pl?
Zdajemy sobie sprawę, że z różnych powodów możesz nie chcieć dalej korzystać ze swojego konta w naszym serwisie. Jeżeli nadal się wahasz, możesz skontaktować się z nami przez formularz i podzielić się swoimi obawami czy wątpliwościami. Chcemy wiedzieć, dlaczego rozważasz usunięcie swojego konta. Jeśli jednak wiesz, że chcesz usunąć konto, możesz to zrobić w kilku prostych krokach.
Jak usunąć swoje konto?
Krok 1 Wejdź w zakładkę “Dane konta”, którą znajdziesz, rozwijając menu przy swoich danych w prawym górnym rogu lub klikając w nie.
Krok 2 W sekcji “Dane konta” na dole znajdziesz odnośnik “Rozpocznij procedurę usuwania konta”. Wystarczy, że klikniesz link i jeśli nie będzie przeszkód, usuniemy Twoje konto najszybciej jak to możliwe oraz poinformujemy Cię o tym w osobnym e-mailu. Wraz z kontem zostaną usunięte wszystkie dane, z wyjątkiem tych, które jesteśmy zobligowani przechowywać na mocy przepisów prawa (np. dane transakcyjne).
Ważne: Pamiętaj, że aby Twoje konto mogło zostać usunięte, musi spełniać warunki opisane w naszym Regulaminie. Gdy Twoje konto nie zostanie usunięte, otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której poinformujemy Cię, co musisz zrobić, by poprawnie ukończyć procedurę usuwania konta.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280