Pomoc
Na czym polega usługa "Powiadomienia SMS i e-mail"?
Serwis Furgonetka.pl oferuje system powiadomień dotyczących spedycji przesyłek. Można je określić w zakładce Moje Konto w Panelu Klienta pod linkiem "Powiadomienia" i wybrać, jakiego typu komunikaty chcemy otrzymywać oraz jaką drogą będą one do nas przychodzić.
Powiadomienia dotyczą zmian w spedycji, dzielą się na 4 kategorie i są wysyłane drogą mailową albo SMS. Powiadomienie SMS jest płatne zgodnie z cennikiem, natomiast komunikat mailowy jest opcją bezpłatną. Dzienna, maksymalna liczba powiadomień wysyłanych do jednego klienta serwisu, to 20 maili i 5 wiadomości SMS.
Kategorie powiadomień:
- Problem z nadaniem - zmiany w nadaniu, m.in.: przełożenie nadania, anulowanie, pusty podjazd itp.
- Problem z doręczeniem - zmiany w doręczeniu, m.in.: doręczenie pośrednie, odbiór w punkcie, przeadresowanie itp.
- Sytuacje wyjątkowe - zdarzenia wyjątkowe w spedycji, m.in.: przepakowanie przesyłki, uszkodzenie przesyłki, uszkodzenie dokumentów, zagubienie.
- Inne - zdarzenia pozostałe, m.in. dokumenty zwrotne, dodatkowe zmiany w spedycji.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280