Pomoc
Statusy przesyłek międzynarodowych
Jeżeli nadajesz przesyłki międzynarodowe za pośrednictwem Furgonetka.pl, możesz śledzić ich status w swoim panelu klienta w zakładce “Zamówione”. Widoczne są tam zarówno statusy odznaczone przez nasz system Furgonetki, jak i te, które aktualizuje przewoźnik. Pamiętaj, że na stronie przewoźnika nie znajdziesz statusów, które nadawane są przez nasz system Furgonetki.
Jeśli zastanawiasz się, co oznaczają poszczególne statusy, poniżej znajdziesz ich wyjaśnienie z rozróżnieniem na te, które nadaje Furgonetka oraz te, które aktualizują przewoźnicy.
Statusy systemowe Furgonetki
Obserwujemy problem z nadaniem |
Status pojawia się, jeżeli przesyłka nie została nadana w dniu planowanego podjazdu kuriera po jej odbiór. Jest on nakładany na koniec dnia, po godzinie 18:00. Wtedy też w zakładce [Zamówione] zostaje udostępniona opcja [Ponów podjazd kuriera]. |
Anulowanie przesyłki na Furgonetka.pl |
Przesyłka została anulowana w serwisie Furgonetka.pl. Środki są zwracane na saldo w momencie pojawienia się tego statusu. Anulowana przesyłka nie może już zostać nadana. |
Zlecono ponownie nadanie przesyłki |
Status pojawia się po użyciu opcji [Ponów podjazd kuriera]. |
Zwrot przesyłki o numerze …. |
Status jest widoczny przy przesyłce zwrotnej, która powraca na innym niż dotychczas numerze listu przewozowego. Przy statusie jest wskazany numer przesyłki, której dotyczy zwrot, a więc ten, na którym przesyłka została pierwotnie nadana. |
Przeadresowanie przesyłki o numerze …. |
Status jest widoczny przy przesyłce przeadresowanej, która kontynuuje drogę na innym niż dotychczas numerze listu przewozowego. Przy statusie jest wskazany numer przesyłki, której dotyczy przeadresowanie, a więc ten, na którym przesyłka została pierwotnie nadana. |
Numer paczki przeadresowanej …. |
Status jest widoczny przy przesyłce, która została przeadresowana. Przesyłka kontynuuje swoją drogę na nowym, wskazanym w statusie numerze listu przewozowego. Na podstawie podanego numeru można śledzić jej dalszą trasę. |
Numer paczki zwrotnej …. |
Status jest widoczny przy przesyłce, która została zwrócona do nadawcy. Przesyłka powraca na nowym, wskazanym w statusie numerze listu przewozowego. Na podstawie podanego numeru można śledzić jej dalszą trasę. |
DPD
Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Przesyłka odebrana przez Kuriera |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Przeładunek w sortowni za granicą |
Przesyłka trafiła do sortowni poza granicami Polski. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Powiadomienie mail/Wysłano powiadomienie mail |
Przewoźnik wysłał wiadomość mailową do odbiorcy z informacją o aktualnym statusie przewozu np. planowane. |
Przyjęcie przesyłki w oddziale doręczenia za granicą / W oddziale doręczenia. |
Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi. |
Wydanie do doręczenia za granicą/Wydanie paczki do doręczenia/Wydanie przesyłki do doręczenia |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do Odbiorcy lub pozostawi w ją wybranym punkcie. |
Przekazano za granicę |
Przesyłka została wysłana z oddziału w Polsce za granicę. Od tego momentu statusy mogą nie być aktualizowane na bieżąco, następny status może pojawić się dopiero w kraju docelowym. |
Przesyłka doręczona |
Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy. |
Załadunek |
Przesyłka została przekazana do dalszego transportu. |
Przyjęcie paczki w sortowni za granicą |
Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do jednego z oddziałów firmy kurierskiej. |
Zlecenie przekazane do realizacji |
Przewoźnik wysłał kuriera po odbiór przesyłki od Nadawcy. Pamiętaj, że podjazd po przesyłkę we wskazanym dniu nie jest gwarantowany. Niekiedy kurierowi nie uda się dotrzeć na czas pod wskazany adres. |
Stworzenie zlecenia CR |
Przewoźnik otrzymał informację o konieczności realizacji podjazdu po odbiór przesyłki od Nadawcy. |
Powiadomienie SMS/Wysłano powiadomienie SMS |
Przewoźnik wysłał wiadomość SMS do odbiorcy z informacją o aktualnym statusie przewozu np. planowane doręczenie. |
Nadanie przesyłki w punkcie Pickup |
Nadawca dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez kuriera. |
Przyjęcie przesyłki do punktu Pickup |
Przesyłka została dostarczona przez kuriera do punktu i oczekuje na odbiór przez adresata. |
Przekazanie przesyłki kurierowi |
Kurier odebrał przesyłkę z punktu nadania, skąd dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. |
Niestety próba doręczenia nie powiodła się / Przepraszamy, ale paczka nie mogła zostać doręczona zgodnie z otrzymanymi instrukcjami / Nieudana próba doręczenia za granicą |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę, jednak było to nieskuteczne. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy. |
Przekazana przez kuriera do DPD ParcelShop |
Przesyłka została dostarczona przez kuriera do punktu za granicą do odbioru własnego. |
Obserwujemy problem z nadaniem |
Status pojawia się, jeżeli przesyłka nie została nadana w dniu planowanego podjazdu kuriera po jej odbiór. Jest on nakładany na koniec dnia, po godzinie 18:00. Wtedy też w zakładce [Zamówione] zostaje udostępniona opcja [Ponów podjazd kuriera]. |
Odebrana przez DPD od nadawcy |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy |
Odebrana przez odbiorcę z DPD ParcelShop |
Odbiorca odebrał przesyłkę z punktu za granicą. |
Nadanie paczki za granicą |
Przesyłka została przekazana kurierowi za granicą, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. |
Przesyłka niedoręczona - błędny adres |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować. |
Informacje o zamówieniu zostały przesłane do DPD |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Przesłanie od innego oddziału za granicą |
Przesyłka została przekierowanie do innego oddziału doręczającego. |
Przechowywanie przesyłki w punkcie Pickup |
Przesyłka wciąż oczekuje w punkcie na odbiór przez adresata. |
Wysłano przypomnienie SMS |
Przewoźnik wysłał wiadomość SMS do odbiorcy z informacją o oczekiwaniu przesyłki na odbiór. |
Wysłano przypomnienie mail |
Przewoźnik wysłał wiadomość mailową do odbiorcy z informacją o oczekiwaniu przesyłki na odbiór. |
Zlecenie niezrealizowane - nadawca nieobecny |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym. |
Przekierowanie do punktu DPD ParcelShop |
Kurier nie mógł skutecznie doręczyć przesyłki i przekazał ją do najbliższego punktu za granicą do odbioru własnego przez adresata. |
Nieudana próba doręczenia za granicą, firma zamknięta |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak nieskutecznie. |
Zlecenie niezrealizowane - paczka nieprzygotowana |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale była ona nieprzygotowana do nadania. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym. |
Zwrot do nadawcy/Zwrot przesyłki exportowej/Numer paczki zwrotnej |
Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Przesyłka kontynuuje drogę powrotną na nowym numerze listu przewozowego |
Zlecenie niezrealizowane - rezygnacja nadawcy |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale zrezygnował on z wysyłki. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. |
Przesyłka niedoręczona - odmowa |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę, ale odbiorca odmówił jej przyjęcia. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. |
Nieudana próba doręczenia za granicą, zmiana adresu doręczenia |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne, ponieważ przesyłka została przekierowana na nowy adres. |
Magazynowanie przesyłki w oddziale |
Przesyłka znajduje się w magazynie firmy kurierskiej i nie jest aktualnie w transporcie. |
UPS
Wyjechało z obiektu |
Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę. |
Dotarło do obiektu |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
DORĘCZONO |
Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy. |
Nadawca utworzył etykietę, firma UPS jeszcze nie odebrała paczki |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Skan odbioru / Skan nadania / Nadaj przesyłkę |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Skan eksportowy |
Przesyłka znajduje się w jurysdykcji Działu Exportu UPS/ Agencji Celnej UPS |
W doręczeniu |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie. |
Skan importowy |
Przesyłka znajduje się w jurysdykcji Działu Importu UPS/ Agencji Celnej UPS |
Kontrola magazynu |
Przesyłka znajduje się w magazynie firmy kurierskiej i nie jest aktualnie w transporcie |
Przetwarzana w obiekcie UPS |
Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi. |
Paczka znajduje się w UPS Access Point™ i jest zaplanowana do przekazania UPS./Przesyłka w UPS Access Point™ |
Nadawca dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez kuriera. |
Z powodu uwarunkowań operacyjnych dostawa paczki może zostać opóźniona |
Dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na opóźnienie/odwołanie samolotu. |
Paczka jest wstrzymana w celu przyszłego doręczenia |
Brak możliwości operacyjnych, aby doręczyć paczkę. Najczęściej oznacza to brak kurierów na rejonie. |
Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta) |
Kurier nie mógł skutecznie doręczyć przesyłki z powodu nieobecności Odbiorcy i przekazał ją do najbliższego punktu za granicą do odbioru własnego. |
Dostarczone do UPS Access Point™ |
Kurier dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez Odbiorcę. |
Paczka znajduje się w agencji celnej i oczekuje na ostateczne zwolnienie / Paczka oczekuje na zwolnienie z agencji rządowej. Po zwolnieniu od razu wyruszy w trasę |
Przesyłka jest w trakcie odprawy celnej. |
UPS skontaktowało się z nadawcą, by uzyskać informację dot. odprawy. Po odpowiedzi przekaże przesyłkę / Paczka zostanie zwrócona do nadawcy |
UPS oczekuje na brakujące informacje dotyczące odprawy celnej, w przypadku braku otrzymania informacji, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy. |
Zwrócono do nadawcy |
Przesyłka zwrotna trafiła do rąk nadawcy. |
GLS
Paczka zarejestrowana w filii GLS |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Paczka odebrana od Nadawcy / Paczka została przekazana GLS |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Wydruk zlecenia odbioru paczki / Zlozono zlecenie odbioru paczki |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Paczka w doręczeniu |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie. |
Paczka doręczona |
Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy. |
Paczka wyjechała z filii GLS |
Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę. |
Paczka zarejestrowana w filii GLS - podlega obsłudze ręcznej |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. Przesyłka nie może być sortowana automatycznie, jest sortowana ręcznie. |
Paczka w magazynie GLS |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Nieudana próba odbioru paczki - paczka nieprzygotowana |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale była ona nieprzygotowana do nadania. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym |
Paczka niedoreczona - Odbiorca nieobecny/Paczka pozostawiona w filii doreczajacej - Odbiorca nieobecny |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy |
Paczka doręczona do punktu ParcelShop GLS |
Kurier dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez Odbiorcę. |
Odbiór paczki anulowany - brak przesyłki do odbioru |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. |
Paczka przekierowana |
Przesyłka została przekierowana na inny adres doręczenia. |
Nieudana próba odbioru paczki - Nadawca nieobecny |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym. |
Paczka doręczona do sąsiada |
Kurier nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem i przekazał przesyłkę sąsiadowi. |
Paczka niedoreczona - zly adres/Paczka w magazynie GLS - zly adres/Paczka pozostawiona w filii doreczajacej - zly adres |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować. |
Przekazanie paczki odbiorcy w GLS ParcelShop |
Odbiorca odebrał przesyłkę z punktu. |
Paczka w magazynie GLS - uzgodniono z Odbiorcą odbiór osobisty w filii GLS |
Przesyłka została pozostawiona w oddziale przewoźnika do samodzielnego odbioru. Przewoźnik nie będzie podejmował próby doręczenia. |
Paczka zarejestrowana w filii GLS - nieczytelna etykieta |
Etykieta na przesyłce jest np. uszkodzona, naderwana, rozmazana, grozi odklejeniem się. W filii GLS następuje ponowny wydruk etykiety, paczka jest zwykle w ten sam dzień w dalszym transporcie. |
Paczka zwrócona do Nadawcy |
Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. |
Odbiór paczki anulowany - wyslana za pośrednictwem innej firmy |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. |
Paczka niedoreczona - Odbiorca zakończył przyjmowanie towaru |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy. |
Nieudana próba odbioru paczki - zly adres |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale adres Nadawcy był błędny. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. |
Paczka niedoreczona - uzgodniono z Odbiorca inny termin doręczenia / Paczka w magazynie GLS - uzgodniono z Odbiorca inny termin doreczenia |
Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin. |
Nieudana proba odbioru paczki - brak przesylki do odbioru / Nieudana proba odbioru paczki - Nadawca nie poinformowany o zleceniu odbioru paczki |
Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie drugą próbę odbioru w następnym dniu roboczym. |
FedEx
W trakcie przewozu |
Przesyłka została odebrana od Nadawcy, skąd trafi do jednego z oddziałów firmy kurierskiej i wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
W lokalnym oddziale FedEx |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Informacje o wysyłce zostały wysłane do FedEx |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Odebrana |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Opuszczenie centrum FedEx |
Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę. |
W samochodzie FedEx w trakcie doręczenia |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy. |
Przybycie do centrum FedEx |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Przesyłka opuściła oddział FedEx w miejscu nadania przesyłki |
Przesyłka opuściła oddział nadawczy firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę. |
Doręczono |
Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy. |
Zakończenie odprawy celnej przesyłki międzynarodowej - Eksport |
Przesyłka przeszła odprawę celną i zostanie przekazana do dalszego transportu za granicą. |
W sortowni w punkcie docelowym |
Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do Odbiorcy. |
Operacyjne Opóźnienie |
Dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na opóźnienie/odwołanie samolotu. |
Odprawa Opóźnienie - Niepoprawna lub brakująca dokumentacja — skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. |
Przewoźnik odnotował braki w dokumentach celnych, które są wymagane do przeprowadzenia odprawy. Brakujące dokumenty wyślij do Biura Obsługi Klienta Furgonetki przez Formularz Kontaktowy. |
W oddziale początkowym FedEx |
Przesyłka została przyjęta do oddziału nadawczego firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
W trakcie przewozu - Przesyłka dostępna do odprawy |
Przesyłka oczekuje na przyjęcie przesyłki przez Agencję Celną w celu odprawy. |
Trwa odprawa celna |
Przesyłka jest w trakcie odprawy celnej. |
Opóźnienie - Klient niedostępny lub firma zamknięta. |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy. |
W lokalnym oddziale FedEx - Paczka przeznaczona do doręczenia w późniejszym terminie |
Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin. |
Opóźnienie - Paczka w placówce, dotarła po odjeździe kuriera. |
Przesyłka dotarła do oddziału doręczenia już po wyjeździe kuriera realizującego doręczenia. |
Opóźnienie - Prośba o doręczenie w przyszłości. |
Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin. |
Operacyjne Opóźnienie - Błędny adres |
Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować. |
Lokalne Opóźnienie - Opóźnienie poza naszą kontrolą |
Z przyczyn niezależnych od firmy kurierskiej dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na święto, protesty, korki, zablokowane ulice, warunki pogodowe. |
Doręczono - Pozostawiono na ganku. Paczka doręczona na adres odbiorcy — autoryzacja wydania |
Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy. |
Ambro Express
Przesyłka w Oddziale Ambro Express |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Przesyłka przygotowana przez nadawcę |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Przyjęta od Klienta przez Kuriera |
Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną. |
Przesyłka przekazana do doręczenia |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie. |
Sp Express (SPX)
Zlecenie zaakceptowane/Przetwarzanie zamówienia/Nowe zlecenie/Przetwarzanie danych |
Przewoźnik otrzymał Twoje zamówienie i czeka na jego dostarczenie przez kuriera Fedex |
Przesyłka jest transportowana do kolejnego oddziału |
Przesyłka jest w drodze pomiędzy oddziałami. |
Wygenerowano list przewozowy |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu przez Sp Express (SPX) |
W doręczeniu |
Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie. |
Informacje o wysyłce wysłane do brt |
Dane dotyczące wysyłki zostały przekazane do firmy spedycyjnej BRT, która będzie realizować transport do Odbiorcy. |
Przesyłka przeznaczona do przekazania |
Przesyłka w magazynie została przydzielona kierowcy do transportu na dany kierunek. |
Wydany dokument przewozowy |
Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu. |
Przesyłka została przetworzona w docelowym centrum przesyłek/Przesyłka jest czasowo przechowywana w magazynie do czasu dostawy |
Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi. |
Przełożona dostawa |
Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin. |
Przesyłka międzynarodowa została przetworzona w centrum przesyłek eksportowych |
Przesyłka została przesortowana w oddziale skąd ruszy do kraju docelowego. |
Przesyłka została przetworzona w centrum nadania |
Kurier dostarczył przesyłkę do oddziału nadawczego, skąd wyruszy w dalszą trasę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Przesyłka została przetworzona w sortowni |
Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do jednego z oddziałów firmy kurierskiej. |
Przesyłka dotarła do centrum obsługi Paczek |
Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. |
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280