Jak możemy Ci pomóc?

Statusy przesyłek międzynarodowych

Jeżeli nadajesz przesyłki międzynarodowe za pośrednictwem Furgonetka.pl, możesz śledzić ich status w swoim panelu klienta w zakładce “Zamówione”. Widoczne są tam zarówno statusy odznaczone przez nasz system Furgonetki, jak i te, które aktualizuje przewoźnik. Pamiętaj, że na stronie przewoźnika nie znajdziesz statusów, które nadawane są przez nasz system Furgonetki. 

Jeśli zastanawiasz się, co oznaczają poszczególne statusy, poniżej znajdziesz ich wyjaśnienie z rozróżnieniem na te, które nadaje Furgonetka oraz te, które aktualizują przewoźnicy.
 

Statusy systemowe Furgonetki

Obserwujemy problem z nadaniem

Status pojawia się, jeżeli przesyłka nie została nadana w dniu planowanego podjazdu kuriera po jej odbiór. Jest on nakładany na koniec dnia, po godzinie 18:00. Wtedy też w zakładce [Zamówione] zostaje udostępniona opcja [Ponów podjazd kuriera].

Anulowanie przesyłki na Furgonetka.pl

Przesyłka została anulowana w serwisie Furgonetka.pl.  Środki są zwracane na saldo w momencie pojawienia się tego statusu. Anulowana przesyłka nie może już zostać nadana.

Zlecono ponownie nadanie przesyłki

Status pojawia się po użyciu opcji [Ponów podjazd kuriera].

Zwrot przesyłki o numerze ….

Status jest widoczny przy przesyłce zwrotnej, która powraca na innym niż dotychczas numerze listu przewozowego. Przy statusie jest wskazany numer przesyłki, której dotyczy zwrot, a więc ten, na którym przesyłka została pierwotnie nadana.

Przeadresowanie przesyłki o numerze ….

Status jest widoczny przy przesyłce przeadresowanej, która kontynuuje drogę na innym niż dotychczas numerze listu przewozowego. Przy statusie jest wskazany numer przesyłki, której dotyczy przeadresowanie, a więc ten, na którym przesyłka została pierwotnie nadana.

Numer paczki przeadresowanej ….

Status jest widoczny przy przesyłce, która została przeadresowana. Przesyłka kontynuuje swoją drogę na nowym, wskazanym w statusie numerze listu przewozowego. Na podstawie podanego numeru można śledzić jej dalszą trasę.

Numer paczki zwrotnej ….

Status jest widoczny przy przesyłce, która została zwrócona do nadawcy. Przesyłka powraca  na nowym, wskazanym w statusie numerze listu przewozowego. Na podstawie podanego numeru można śledzić jej dalszą trasę.


DPD

Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Przesyłka odebrana przez Kuriera

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Przeładunek w sortowni za granicą

Przesyłka trafiła do sortowni poza granicami Polski. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Powiadomienie mail/Wysłano powiadomienie mail

Przewoźnik wysłał wiadomość mailową do odbiorcy z informacją o aktualnym statusie przewozu np. planowane.

Przyjęcie przesyłki w oddziale doręczenia za granicą / W oddziale doręczenia.

Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi.

Wydanie do doręczenia za granicą/Wydanie paczki do doręczenia/Wydanie przesyłki do doręczenia

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do Odbiorcy lub pozostawi w ją wybranym punkcie.

Przekazano za granicę

Przesyłka została wysłana z oddziału w Polsce za granicę. Od tego momentu statusy mogą nie być aktualizowane na bieżąco, następny status może pojawić się dopiero w kraju docelowym.

Przesyłka doręczona

Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy.

Załadunek

Przesyłka została przekazana do dalszego transportu.

Przyjęcie paczki w sortowni za granicą

Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do jednego z oddziałów firmy kurierskiej.

Zlecenie przekazane do realizacji

Przewoźnik wysłał kuriera po odbiór przesyłki od Nadawcy. Pamiętaj, że podjazd po przesyłkę we wskazanym dniu nie jest gwarantowany. Niekiedy kurierowi nie uda się dotrzeć na czas pod wskazany adres.

Stworzenie zlecenia CR

Przewoźnik otrzymał informację o konieczności realizacji podjazdu po odbiór przesyłki od Nadawcy.

Powiadomienie SMS/Wysłano powiadomienie SMS

Przewoźnik wysłał wiadomość SMS do odbiorcy z informacją o aktualnym statusie przewozu np. planowane doręczenie.

Nadanie przesyłki w punkcie Pickup

Nadawca dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez kuriera.

Przyjęcie przesyłki do punktu Pickup

Przesyłka została dostarczona przez kuriera do punktu i oczekuje na odbiór przez adresata.

Przekazanie przesyłki kurierowi

Kurier odebrał przesyłkę z punktu nadania, skąd dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej.

Niestety próba doręczenia nie powiodła się / Przepraszamy, ale paczka nie mogła zostać doręczona zgodnie z otrzymanymi instrukcjami / Nieudana próba doręczenia za granicą

Kurier próbował doręczyć przesyłkę, jednak było to nieskuteczne. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy.

Przekazana przez kuriera do DPD ParcelShop

Przesyłka została dostarczona przez kuriera do punktu za granicą do odbioru własnego.

Obserwujemy problem z nadaniem

Status pojawia się, jeżeli przesyłka nie została nadana w dniu planowanego podjazdu kuriera po jej odbiór. Jest on nakładany na koniec dnia, po godzinie 18:00. Wtedy też w zakładce [Zamówione] zostaje udostępniona opcja [Ponów podjazd kuriera].

Odebrana przez DPD od nadawcy

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy

Odebrana przez odbiorcę z DPD ParcelShop

Odbiorca odebrał przesyłkę z punktu za granicą.

Nadanie paczki za granicą

Przesyłka została przekazana kurierowi za granicą, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej.

Przesyłka niedoręczona - błędny adres

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować.

Informacje o zamówieniu zostały przesłane do DPD

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Przesłanie od innego oddziału za granicą

Przesyłka została przekierowanie do innego oddziału doręczającego.

Przechowywanie przesyłki w punkcie Pickup

Przesyłka wciąż oczekuje w punkcie na odbiór przez adresata.

Wysłano przypomnienie SMS

Przewoźnik wysłał wiadomość SMS do odbiorcy z informacją o oczekiwaniu przesyłki na odbiór.

Wysłano przypomnienie mail

Przewoźnik wysłał wiadomość mailową do odbiorcy z informacją o oczekiwaniu przesyłki na odbiór.

Zlecenie niezrealizowane - nadawca nieobecny

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym.

Przekierowanie do punktu DPD ParcelShop

Kurier nie mógł skutecznie doręczyć przesyłki i przekazał ją do najbliższego punktu za granicą do odbioru własnego przez adresata.

Nieudana próba doręczenia za granicą, firma zamknięta

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak nieskutecznie.

Zlecenie niezrealizowane - paczka nieprzygotowana

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale była ona nieprzygotowana do nadania. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym.

Zwrot do nadawcy/Zwrot przesyłki exportowej/Numer paczki zwrotnej

Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Przesyłka kontynuuje drogę powrotną na nowym numerze listu przewozowego

Zlecenie niezrealizowane - rezygnacja nadawcy

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale zrezygnował on z wysyłki. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki.

Przesyłka niedoręczona - odmowa

Kurier próbował doręczyć przesyłkę, ale odbiorca odmówił jej przyjęcia. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

Nieudana próba doręczenia za granicą, zmiana adresu doręczenia

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne, ponieważ przesyłka została przekierowana na nowy adres.

Magazynowanie przesyłki w oddziale

Przesyłka znajduje się w magazynie firmy kurierskiej i nie jest aktualnie w transporcie.


UPS

Wyjechało z obiektu

Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę.

Dotarło do obiektu

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

DORĘCZONO

Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy.

Nadawca utworzył etykietę, firma UPS jeszcze nie odebrała paczki

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Skan odbioru / Skan nadania / Nadaj przesyłkę

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Skan eksportowy

Przesyłka znajduje się w jurysdykcji Działu Exportu UPS/ Agencji Celnej UPS

W doręczeniu

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie.

Skan importowy

Przesyłka znajduje się w jurysdykcji Działu Importu UPS/ Agencji Celnej UPS

Kontrola magazynu

Przesyłka znajduje się w magazynie firmy kurierskiej i nie jest aktualnie w transporcie

Przetwarzana w obiekcie UPS

Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi.

Paczka znajduje się w UPS Access Point™ i jest zaplanowana do przekazania UPS./Przesyłka w UPS Access Point™

Nadawca dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez kuriera.

Z powodu uwarunkowań operacyjnych dostawa paczki może zostać opóźniona

Dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na opóźnienie/odwołanie samolotu.

Paczka jest wstrzymana w celu przyszłego doręczenia

Brak możliwości operacyjnych, aby doręczyć paczkę. Najczęściej oznacza to brak kurierów na rejonie.

Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta)

Kurier nie mógł skutecznie doręczyć przesyłki z powodu nieobecności Odbiorcy i przekazał ją do najbliższego punktu za granicą do odbioru własnego.

Dostarczone do UPS Access Point™

Kurier dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez Odbiorcę.

Paczka znajduje się w agencji celnej i oczekuje na ostateczne zwolnienie / Paczka oczekuje na zwolnienie z agencji rządowej. Po zwolnieniu od razu wyruszy w trasę

Przesyłka jest w trakcie odprawy celnej.

UPS skontaktowało się z nadawcą, by uzyskać informację dot. odprawy. Po odpowiedzi przekaże przesyłkę / Paczka zostanie zwrócona do nadawcy

UPS oczekuje na brakujące informacje dotyczące odprawy celnej, w przypadku braku otrzymania informacji, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy.

Zwrócono do nadawcy

Przesyłka zwrotna trafiła do rąk nadawcy.


GLS

Paczka zarejestrowana w filii GLS

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Paczka odebrana od Nadawcy / Paczka została przekazana GLS

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Wydruk zlecenia odbioru paczki / Zlozono zlecenie odbioru paczki

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Paczka w doręczeniu

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie.

Paczka doręczona

Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy.

Paczka wyjechała z filii GLS

Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę.

Paczka zarejestrowana w filii GLS - podlega obsłudze ręcznej

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami. Przesyłka nie może być sortowana automatycznie, jest sortowana ręcznie.

Paczka w magazynie GLS

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Nieudana próba odbioru paczki - paczka nieprzygotowana

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale była ona nieprzygotowana do nadania. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym

Paczka niedoreczona - Odbiorca nieobecny/Paczka pozostawiona w filii doreczajacej - Odbiorca nieobecny

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy

Paczka doręczona do punktu ParcelShop GLS

Kurier dostarczył przesyłkę do punktu. Przesyłka oczekuje w punkcie na odbiór przez Odbiorcę.

Odbiór paczki anulowany - brak przesyłki do odbioru

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki.

Paczka przekierowana

Przesyłka została przekierowana na inny adres doręczenia.

Nieudana próba odbioru paczki - Nadawca nieobecny

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie kolejną próbę odbioru w następnym dniu roboczym.

Paczka doręczona do sąsiada

Kurier nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem i przekazał przesyłkę sąsiadowi.

Paczka niedoreczona - zly adres/Paczka w magazynie GLS - zly adres/Paczka pozostawiona w filii doreczajacej - zly adres

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować.

Przekazanie paczki odbiorcy w GLS ParcelShop

Odbiorca odebrał przesyłkę z punktu.

Paczka w magazynie GLS - uzgodniono z Odbiorcą odbiór osobisty w filii GLS

Przesyłka została pozostawiona w oddziale przewoźnika do samodzielnego odbioru. Przewoźnik nie będzie podejmował próby doręczenia.

Paczka zarejestrowana w filii GLS - nieczytelna etykieta

Etykieta na przesyłce jest np. uszkodzona, naderwana, rozmazana, grozi odklejeniem się. W filii GLS następuje ponowny wydruk etykiety, paczka jest zwykle w ten sam dzień w dalszym transporcie.

Paczka zwrócona do Nadawcy

Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

Odbiór paczki anulowany - wyslana za pośrednictwem innej firmy

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki.

Paczka niedoreczona - Odbiorca zakończył przyjmowanie towaru

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy.

Nieudana próba odbioru paczki - zly adres

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale adres Nadawcy był błędny. Zlecenie zostało anulowane przez przewoźnika i nie będzie już realizowane. Konieczne będzie anulowanie przesyłki.

Paczka niedoreczona - uzgodniono z Odbiorca inny termin doręczenia / Paczka w magazynie GLS - uzgodniono z Odbiorca inny termin doreczenia

Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin.

Nieudana proba odbioru paczki - brak przesylki do odbioru / Nieudana proba odbioru paczki - Nadawca nie poinformowany o zleceniu odbioru paczki

Kurier próbował odebrać przesyłkę od nadawcy, ale nie otrzymał paczki pod wskazanym adresem. Przewoźnik samodzielnie podejmie drugą próbę odbioru w następnym dniu roboczym.
 


FedEx

W trakcie przewozu

Przesyłka została odebrana od Nadawcy, skąd trafi do jednego z oddziałów firmy kurierskiej i wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

W lokalnym oddziale FedEx

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Informacje o wysyłce zostały wysłane do FedEx

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Odebrana

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Opuszczenie centrum FedEx

Przesyłka opuściła oddział firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę.

W samochodzie FedEx w trakcie doręczenia

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy.

Przybycie do centrum FedEx

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Przesyłka opuściła oddział FedEx w miejscu nadania przesyłki

Przesyłka opuściła oddział nadawczy firmy kurierskiej i ruszyła w dalszą drogę.

Doręczono

Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy.

Zakończenie odprawy celnej przesyłki międzynarodowej - Eksport

Przesyłka przeszła odprawę celną i zostanie przekazana do dalszego transportu za granicą.

W sortowni w punkcie docelowym

Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do Odbiorcy.

Operacyjne Opóźnienie

Dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na opóźnienie/odwołanie samolotu.

Odprawa Opóźnienie - Niepoprawna lub brakująca dokumentacja — skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Przewoźnik odnotował braki w dokumentach celnych, które są wymagane do przeprowadzenia odprawy. Brakujące dokumenty wyślij do Biura Obsługi Klienta Furgonetki przez Formularz Kontaktowy.

W oddziale początkowym FedEx

Przesyłka została przyjęta do oddziału nadawczego firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

W trakcie przewozu - Przesyłka dostępna do odprawy

Przesyłka oczekuje na przyjęcie przesyłki przez Agencję Celną w celu odprawy.

Trwa odprawa celna

Przesyłka jest w trakcie odprawy celnej.

Opóźnienie - Klient niedostępny lub firma zamknięta.

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, jednak było to nieskuteczne. Przewoźnik zazwyczaj podejmuje 2 próby doręczenia, po czym zwraca przesyłkę do nadawcy.

W lokalnym oddziale FedEx - Paczka przeznaczona do doręczenia w późniejszym terminie

Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin.

Opóźnienie - Paczka w placówce, dotarła po odjeździe kuriera.

Przesyłka dotarła do oddziału doręczenia już po wyjeździe kuriera realizującego doręczenia.

Opóźnienie - Prośba o doręczenie w przyszłości.

Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin.

Operacyjne Opóźnienie - Błędny adres

Kurier próbował doręczyć przesyłkę do odbiorcy, ale było to nieskuteczne, ponieważ podany adres jest nieprawidłowy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, możesz ją przeadresować.

Lokalne Opóźnienie - Opóźnienie poza naszą kontrolą

Z przyczyn niezależnych od firmy kurierskiej dostawa przesyłki może być opóźniona ze względu np. na święto, protesty, korki, zablokowane ulice, warunki pogodowe.

Doręczono - Pozostawiono na ganku. Paczka doręczona na adres odbiorcy — autoryzacja wydania

Przesyłka trafiła do rąk odbiorcy.


Ambro Express

Przesyłka w Oddziale Ambro Express

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Przesyłka przygotowana przez nadawcę

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Przyjęta od Klienta przez Kuriera

Przesyłka została przekazana kurierowi, który dostarczy ją do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Od tego momentu paczkę traktujemy jako nadaną.

Przesyłka przekazana do doręczenia

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie.


Sp Express (SPX)

Zlecenie zaakceptowane/Przetwarzanie zamówienia/Nowe zlecenie/Przetwarzanie danych

Przewoźnik otrzymał Twoje zamówienie i czeka na jego dostarczenie przez kuriera Fedex

Przesyłka jest transportowana do kolejnego oddziału

Przesyłka jest w drodze pomiędzy oddziałami.

Wygenerowano list przewozowy

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu przez Sp Express (SPX)

W doręczeniu

Przesyłka została wydana z ostatniego oddziału kurierowi, który podejmie próbę jej doręczenia do odbiorcy lub pozostawi w wybranym punkcie.

Informacje o wysyłce wysłane do brt

Dane dotyczące wysyłki zostały przekazane do firmy spedycyjnej BRT, która będzie realizować transport do Odbiorcy.

Przesyłka przeznaczona do przekazania

Przesyłka w magazynie została przydzielona kierowcy do transportu na dany kierunek.

Wydany dokument przewozowy

Zamówienie zostało zarejestrowane, a list przewozowy wygenerowany. Przesyłka nie została jeszcze przekazana do transportu.

Przesyłka została przetworzona w docelowym centrum przesyłek/Przesyłka jest czasowo przechowywana w magazynie do czasu dostawy

Przesyłka znajduje się w oddziale doręczającym, gdzie zostanie przydzielona kurierowi.

Przełożona dostawa

Planowane doręczenie zostało przesunięte na inny termin.

Przesyłka międzynarodowa została przetworzona w centrum przesyłek eksportowych

Przesyłka została przesortowana w oddziale skąd ruszy do kraju docelowego.

Przesyłka została przetworzona w centrum nadania

Kurier dostarczył przesyłkę do oddziału nadawczego, skąd wyruszy w dalszą trasę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Przesyłka została przetworzona w sortowni

Przesyłka została przyjęta w sortowni, skąd wyruszy w dalszą drogę do jednego z oddziałów firmy kurierskiej.

Przesyłka dotarła do centrum obsługi Paczek

Przesyłka została przyjęta do jednego z oddziałów firmy kurierskiej, skąd wyruszy w dalszą drogę. Paczka, zanim trafi do odbiorcy, może być przekazywana pomiędzy kilkoma oddziałami.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem