Pomoc
Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności Autopay?
Aby zapewnić kupującym dostęp do kanałów płatności Autopay, należy najpierw utworzyć konto w serwisie Autopay poprzez formularz rejestracyjny, podając komplet prawdziwych danych. Następnie wymagana jest weryfikacja poprzez zlecenie przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego podanego podczas rejestracji. Kwota przelewu zależy od rodzaju Twojej działalności. Szczegółowe informacje na temat procesu weryfikacji znajdziesz w artykule. Zazwyczaj proces weryfikacji trwa do 24 godzin od zaksięgowania płatności.
Po pozytywnym przejściu weryfikacji, powiadomienie o uruchomieniu usługi zostanie wysłane na adres e-mail przypisany do konta sklepu, podanego podczas rejestracji. Wtedy będziesz mógł przejść do konfiguracji metod płatności w Portmonetce.
Gdzie znaleźć ID serwisu (ServiceID) i Klucz współdzielony (hash key) oraz jak skonfigurować kanały płatności dostawcy?
Krok 1 Zaloguj się do panelu administracyjnego Autopay.
Krok 2 Wybierz zakładkę “Sklepy”, a następnie z listy wybierz sklep:
Krok 3 W szczegółach znajdziesz ID oraz Klucz, który będzie widoczny po kliknięciu opcji “Wczytaj klucz”.
Upewnij się, że adres ITN to:
https://furgonetka.pl/ecommerce/checkout/payment/autopay
W razie potrzeby możesz skorzystać z opcji edycji.
Krok 4 Przejdź do listy integracji i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 5 Kliknij DODAJ przy dostawcy Autopay.
Krok 6 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane (ID serwisu oraz Klucz współdzielony). Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 7 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie kanały płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Autopay.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280