Jak możemy Ci pomóc?

Metody płatności / Jak skonfigurować dostawcę płatności Autopay?

Aby zapewnić kupującym dostęp do kanałów płatności Autopay, należy najpierw utworzyć konto w serwisie Autopay poprzez formularz rejestracyjny, podając komplet prawdziwych danych. Następnie wymagana jest weryfikacja poprzez zlecenie przelewu weryfikacyjnego z rachunku bankowego podanego podczas rejestracji. Kwota przelewu zależy od rodzaju Twojej działalności. Szczegółowe informacje na temat procesu weryfikacji znajdziesz w artykule. Zazwyczaj proces weryfikacji trwa do 24 godzin od zaksięgowania płatności.

Po pozytywnym przejściu weryfikacji, powiadomienie o uruchomieniu usługi zostanie wysłane na adres e-mail przypisany do konta sklepu, podanego podczas rejestracji. Wtedy będziesz mógł przejść do konfiguracji metod płatności w Portmonetce.
 

Gdzie znaleźć ID serwisu (ServiceID) i Klucz współdzielony (hash key) oraz jak skonfigurować kanały płatności dostawcy?

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego Autopay.

 Krok 2  Wybierz zakładkę “Sklepy”, a następnie z listy wybierz sklep:



 Krok 3  W szczegółach znajdziesz ID oraz Klucz, który będzie widoczny po kliknięciu opcji “Wczytaj klucz”.



Upewnij się, że adres ITN to:
https://furgonetka.pl/ecommerce/checkout/payment/autopay


W razie potrzeby możesz skorzystać z opcji edycji.

 Krok 4  Przejdź do listy integracji i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.



 Krok 5  Kliknij DODAJ przy dostawcy Autopay.



 Krok 6  W  nowym oknie uzupełnij wymagane dane (ID serwisu oraz Klucz współdzielony). Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.



 Krok 7  Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie kanały płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.



Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Autopay.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem