How can we help you?

Search by category

Aplikacja mobilna Furgonetka

Poznaj naszą bezpłatną aplikację Furgonetka, dzięki której uzyskasz szybki i łatwy dostęp do wszystkich informacji na temat swoich przesyłek. Za jej pośrednictwem w prosty sposób wycenisz i nadasz paczkę dowolną firmą kurierską z oferty serwisu Furgonetka. Dodatkowo, bez względu na to, czy jesteś nadawcą, czy odbiorcą przesyłki, aplikacja pozwoli Ci na bieżąco monitorować drogę Twojej paczki i sprawdzać jej aktualny status.

Zobacz krótką instrukcję, jak zainstalować i obsługiwać aplikację. 

 Krok 1  Pobierz najnowszą wersję aplikacji ze sklepów Google Play, App Store lub AppGallery.

 Krok 2  Zaloguj się do aplikacji, wpisując swój adres e-mail oraz hasło do konta na Furgonetce, i ciesz się korzystaniem z dostępnych funkcji! Możesz też zalogować się za pomocą konta Google lub konta Huawei. 



W głównym oknie aplikacji zobaczysz wszystkie swoje przesyłki: zamówione, śledzone lub przygotowane do wysłania. Po kliknięciu w jedną z nich, przejdziesz do szczegółów przesyłki. 

 

Dodatkowo, na głównej stronie aplikacji znajdziesz następujące funkcje:

  • Nadaj przesyłkę – wycenisz i zamówisz przesyłkę. 
  • Śledź przesyłkę – w szybki i prosty sposób dodasz paczkę, a następnie sprawdzisz jej status i zobaczysz, gdzie aktualnie się znajduje. 

Nadaj przesyłkę

 Krok 1  Nadawca i odbiorca – w tej karcie uzupełnisz dane Nadawcy i Odbiorcy przesyłki oraz wybierzesz sposób dostawy.



 Krok 2  Przesyłka i usługi – tutaj uzupełnisz parametry i rodzaj przesyłki oraz wybierzesz usługi dodatkowe (opcjonalnie).



 Krok 3  Cena – w ostatnim kroku wybierzesz najatrakcyjniejszą dla Ciebie firmę kurierską i przejdziesz do podsumowania zamówienia.



Śledź przesyłkę 

Podając numer przesyłki i klikając w Śledź przesyłkę, dodasz paczkę, która będzie widoczna w sekcji Moje przesyłki na głównej stronie aplikacji. 


Ustawienia konta

  • Dane konta (imię i nazwisko lub nazwa firmy) – w tym miejscu znajdują się informacje o Twoim koncie.
  • Książka adresowa – to lista stałych adresatów, która pozwala zapisać wszystkich odbiorców w jednym miejscu. Ta funkcja przyda Ci się szczególnie, jeśli często wysyłasz paczki do tych samych osób. Książka adresowa eliminuje konieczność wpisywania szczegółowych danych odbiorcy do formularza przy każdym zamówieniu przesyłki, dzięki czemu zaoszczędzisz czas. 
  • Zgody – w tej sekcji zadeklarujesz zgody, które w większości przypadków są niezbędne do nadania przesyłek (regulamin serwisu, regulamin przewoźników, zgody marketingowe). 
  • Wiadomości – w tym miejscu wyślesz wiadomość do obsługi naszego serwisu oraz sprawdzisz dotychczasową korespondencję. 
  • Saldo – w tej sekcji doładujesz swoje saldo oraz zobaczysz listę dotychczasowych transakcji. 
  • Faktury i dokumenty finansowe – znajdują się tu wszystkie wystawione faktury oraz inne dokumenty finansowe. 


Sekcja wiadomości

W sekcji Twoje wiadomości zobaczysz 10 ostatnich konwersacji z obsługą naszego serwisu. Jeśli chcesz kontynuować jedną z nich, kliknij w wybrany wątek. Jeśli jednak wolisz wysłać do nas nową wiadomość, wystarczy kliknąć w Napisz wiadomość.



W oknie formularza kontaktu wybierz temat, z jakim się do nas zgłaszasz oraz uzupełnij treść zgłoszenia. Do wiadomości możesz dodatkowo załączyć pliki. Po kliknięciu w Wyślij, wiadomość zostanie automatycznie skierowana do naszego pracownika Biura Obsługi Klienta, który najszybciej jak to możliwe odpowie na Twoje pytania.



Jesteśmy przekonani, że nasza aplikacja i jej funkcje przydadzą Ci się do codziennej wysyłki i zarządzania przesyłkami. Pamiętaj! Cały czas staramy się udoskonalać jej opcje, aby była jak najbardziej użyteczna dla Ciebie.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept