Jak możemy Ci pomóc?

Aplikacja mobilna Furgonetka

Poznaj naszą bezpłatną aplikację Furgonetka, dzięki której uzyskasz szybki i łatwy dostęp do wszystkich informacji na temat swoich przesyłek. Za jej pośrednictwem w prosty sposób wycenisz i nadasz paczkę dowolną firmą kurierską z oferty serwisu Furgonetka. Dodatkowo, bez względu na to, czy jesteś nadawcą, czy odbiorcą przesyłki, aplikacja pozwoli Ci na bieżąco monitorować drogę Twojej paczki i sprawdzać jej aktualny status.

Zobacz krótką instrukcję, jak zainstalować i obsługiwać aplikację. 

 Krok 1  Pobierz najnowszą wersję aplikacji ze sklepów Google Play, App Store lub AppGallery.

 Krok 2  Zaloguj się do aplikacji, wpisując swój adres e-mail lub numer telefonu oraz przesłany kod weryfikacyjny, i ciesz się korzystaniem z dostępnych funkcji! Możesz też zalogować się za pomocą konta Google. 



W głównym oknie aplikacji zobaczysz wszystkie swoje przesyłki: zamówione, śledzone lub przygotowane do wysłania. Po kliknięciu w jedną z nich, przejdziesz do szczegółów przesyłki. 

  

Dodatkowo, na głównej stronie aplikacji znajdziesz następujące funkcje:

  • Nadaj przesyłkę – wycenisz i zamówisz przesyłkę. 
  • Śledź przesyłkę – w szybki i prosty sposób dodasz paczkę, a następnie sprawdzisz jej status i zobaczysz, gdzie aktualnie się znajduje. 

Nadaj przesyłkę

 Krok 1  Przesyłka – w tej karcie uzupełnisz parametry i wybierzesz rodzaj przesyłki.

 

 Krok 2  Nadanie – tutaj wypełniasz dane nadawcy oraz masz możliwość wyboru, czy dokumenty przewozowe wydrukujesz samemu, czy skorzystasz z usługi "Nie chcę drukować".



 Krok 3  Doręczenie – w trzecim kroku wypełniasz dane odbiorcy.



 Krok 4  Usługi – w tym kroku wybierzesz usługi dodatkowe (opcjonalnie).



 Krok 5  Cena – ostatnim krokiem jest wybór przewoźnika. Przyciskiem „Zapisz przesyłkę” przejdziesz do podsumowania zamówienia.



Śledź przesyłkę 

Podając numer przesyłki i klikając w Śledź przesyłkę, dodasz paczkę, która będzie widoczna w sekcji Moje przesyłki na głównej stronie aplikacji. 


Ustawienia konta

  • Dane konta (po kliknięciu w Nazwę konta)w tym miejscu znajdują się informacje o Twoim koncie.
  • Książka adresowato lista stałych adresatów, która pozwala zapisać wszystkich odbiorców w jednym miejscu. Ta funkcja przyda Ci się, szczególnie jeśli często wysyłasz paczki do tych samych osób. Książka adresowa eliminuje konieczność wpisywania szczegółowych danych odbiorcy do formularza przy każdym zamówieniu przesyłki, dzięki czemu zaoszczędzisz czas. 
  • Zgodyw tej sekcji zadeklarujesz zgody, które w większości przypadków są niezbędne do nadania przesyłek (regulamin serwisu, regulamin przewoźników, zgody marketingowe).
  • Wiadomościw tym miejscu wyślesz wiadomość do obsługi naszego serwisu oraz sprawdzisz dotychczasową korespondencję.
  • Tryb ciemny –  to opcja interfejsu, która zmienia kolorystykę na ciemniejsze odcienie, poprawiając czytelność w warunkach słabego oświetlenia
  • Saldo w tej sekcji doładujesz swoje saldo oraz zobaczysz listę dotychczasowych transakcji.
  • Faktury i dokumenty finansoweznajdują się tu wszystkie wystawione faktury oraz inne dokumenty finansowe. 

Sekcja wiadomości

W sekcji Twoje wiadomości zobaczysz 10 ostatnich konwersacji z obsługą naszego serwisu. Jeśli chcesz kontynuować jedną z nich, kliknij w wybrany wątek. Jeśli jednak wolisz wysłać do nas nową wiadomość, wystarczy kliknąć w Napisz wiadomość.



W oknie formularza kontaktu wybierz temat, z jakim się do nas zgłaszasz oraz uzupełnij treść zgłoszenia. Do wiadomości możesz dodatkowo załączyć pliki. Po kliknięciu w Wyślij, wiadomość zostanie automatycznie skierowana do naszego pracownika Biura Obsługi Klienta, który najszybciej jak to możliwe odpowie na Twoje pytania.



Jesteśmy przekonani, że nasza aplikacja i jej funkcje przydadzą Ci się do codziennej wysyłki i zarządzania przesyłkami. Pamiętaj! Cały czas staramy się udoskonalać jej opcje, aby była jak najbardziej użyteczna dla Ciebie.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem