Pomoc
Integracje ze Sklepami / Selesto
Dzięki integracji Selesto z Furgonetka.pl będziesz mógł hurtowo generować i drukować etykiety, zamawiać kurierów, realizować zamówienia szybko i wygodnie.
Krok 1 Zaloguj się do panelu swojego sklepu. Następnie przejdź do ustawień, aby włączyć integrację z Furgonetką (Ustawienia > Integracje > Furgonetka > Włącz integrację).
Krok 2 W kolejnym kroku wprowadź Dane punktu odbioru/nadawcy, Domyślne wymiary przesyłki oraz Dane API.
Dane API pozyskasz ze swojego konta na Furgonetka.pl.
Krok 3 Aby uzyskać klucz Client ID oraz Client Secret, przejdź do narzędzia do zarządzania aplikacjami OAuth2. Zaloguj się danymi do swojego konta Klienta, a następnie kliknij [Zarejestruj nową aplikację].
Krok 4 Wprowadź nawę aplikacji, a pole Redirect URI pozostaw puste i kliknij [Dodaj].
Krok 5 Na kolejnym ekranie pojawią się szczegóły utworzonej aplikacji, w których znajdziesz wygenerowane klucze Client ID oraz Client Secret.
Krok 6 Wróć do aplikacji Selesto i uzupełnij Dane API wpisując wygenerowany Client ID i Client Secret oraz login i hasło do konta Furgonetka.pl. Następnie kliknij [Zaloguj się].
Ważne: integracja nie zadziała bez zalogowania oraz dla zamówień utworzonych przed jej włączeniem. Jeśli po drodze napotkasz jakiekolwiek problemy lub wątpliwości związane z integracją, skontaktuj się z platformą z Selesto korzystając z formularza kontaktowego.
Krok 7 W sekcji Lista zamówień włącz udostępnianie pobierania listy zamówień do furgonetki oraz wymyśl i uzupełnij pole Token.
Adres URL oraz Token będą Ci potrzebne do skonfigurowania połączenia w kolejnych krokach.
Krok 8 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz Selesto z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 9 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana
(dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl)
- Adres sklepu
(adres URL Twojego sklepu w Selesto)
- Token
(unikalny token, stworzony na platformie Selesto)
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Selesto. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280