Help
Integracje ze Sklepami / Selesto
Dzięki integracji Selesto z Furgonetka.pl będziesz mógł hurtowo generować i drukować etykiety, zamawiać kurierów, realizować zamówienia szybko i wygodnie.
Krok 1 Zaloguj się do panelu swojego sklepu. Następnie przejdź do ustawień, aby włączyć integrację z Furgonetką (Ustawienia > Integracje > Furgonetka > Włącz integrację).
Krok 2 W kolejnym kroku wprowadź Dane punktu odbioru/nadawcy, Domyślne wymiary przesyłki oraz Dane API.
Dane API pozyskasz ze swojego konta na Furgonetka.pl.
Krok 3 Aby uzyskać klucz Client ID oraz Client Secret, przejdź do narzędzia do zarządzania aplikacjami OAuth2. Zaloguj się danymi do swojego konta Klienta, a następnie kliknij [Zarejestruj nową aplikację].
Krok 4 Wprowadź nawę aplikacji, a pole Redirect URI pozostaw puste i kliknij [Dodaj].
Krok 5 Na kolejnym ekranie pojawią się szczegóły utworzonej aplikacji, w których znajdziesz wygenerowane klucze Client ID oraz Client Secret.
Krok 6 Wróć do aplikacji Selesto i uzupełnij Dane API wpisując wygenerowany Client ID i Client Secret oraz login i hasło do konta Furgonetka.pl. Następnie kliknij [Zaloguj się].
Ważne: integracja nie zadziała bez zalogowania oraz dla zamówień utworzonych przed jej włączeniem. Jeśli po drodze napotkasz jakiekolwiek problemy lub wątpliwości związane z integracją, skontaktuj się z platformą z Selesto korzystając z formularza kontaktowego.
Krok 7 W sekcji Lista zamówień włącz udostępnianie pobierania listy zamówień do furgonetki oraz wymyśl i uzupełnij pole Token.
Adres URL oraz Token będą Ci potrzebne do skonfigurowania połączenia w kolejnych krokach.
Krok 8 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Z menu po lewej stronie wybierz Sklepy, następnie na dole strony naciśnij przycisk Skonfiguruj sklep i wybierz Selesto z listy dostępnych integracji. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 9 Wpisz wymagane dane:
- Nazwa wyświetlana
(dowolna nazwa dla Twojego sklepu, która będzie wyświetlana na liście z zamówieniami w serwisie Furgonetka.pl)
- Adres sklepu
(adres URL Twojego sklepu w Selesto)
- Token
(unikalny token, stworzony na platformie Selesto)
Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Selesto. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki - ponowienie podjazdu
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak anulować przesyłkę?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280