How can we help you?

Integracja / Selesto

Dzięki integracji Selesto z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 


 Krok 1  Zaloguj się do panelu swojego sklepu. Następnie przejdź do ustawień, aby włączyć integrację z Furgonetką (Ustawienia > Integracje > Furgonetka > Włącz integrację).



 Krok 2  W kolejnym kroku wprowadź Dane punktu odbioru/nadawcy, Domyślne wymiary przesyłki oraz Dane API.


Dane API pozyskasz ze swojego konta na Furgonetka.pl. Aby uzyskać klucz Client ID oraz Client Secret, przejdź do narzędzia do zarządzania aplikacjami OAuth2. Zaloguj się danymi do swojego konta Klienta, a następnie kliknij [Zarejestruj nową aplikację].


Wprowadź nawę aplikacji, a pole Redirect URI pozostaw puste i kliknij [Dodaj].


Na kolejnym ekranie pojawią się szczegóły utworzonej aplikacji, w których znajdziesz wygenerowane klucze Client ID oraz Client Secret.




 Krok 3  Wróć do aplikacji Selesto i uzupełnij Dane API wpisując wygenerowany Client ID i Client Secret oraz login i hasło do konta Furgonetka.pl. Następnie kliknij [Zaloguj się].

Co ważne, integracja nie zadziała bez zalogowania oraz dla zamówień utworzonych przed jej włączeniem.

Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych, zapisaniu integracji i zalogowaniu się, przejdź do ustawień dostawy (Ustawienia Główne >  Dostawa > Dodaj opcję dostawy), aby skonfigurować opcje, które mają być dostępne dla klienta na sklepie. W integracji z Furgonetką najważniejsze jest zdefiniowanie dostępnych form. Wystarczy je wybrać z rozwijanej listy. 


Ważne: Aby klient miał dostępne różne opcje dostawy, należy utworzyć dla każdej oddzielną dostawę, mimo tego, że wszystkie są w oparciu o integrację z Furgonetką.

Po przejściu wszystkich kroków możesz nadawać swoje przesyłki bezpośrednio z poziomu swojego sklepu internetowego. Jeśli po drodze napotkasz jakiekolwiek problemy lub wątpliwości związane z integracją, skontaktuj się z platformą z Selesto korzystając z formularza kontaktowego.

 
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

Write us

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them.

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept